دانلود بازی Spectacular Sparky برای PC
دانلود بازی Spectacular Sparky برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spectacular Sparky برای PC

پارسی گیم 11 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,494 بازدید

دانلود بازی Spectacular Sparky برای کامپیوتر

بازی‌های پلتفرمر یکی از قدیمی‌ترین سبک‌های موجود در صنعت بازی‌های ویدیویی را تشکیل داده‌اند و از گذشته تا به امروز، محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. تلفیق عناصر مختلف در کنار ویژگی‌های اصیل و کلاسیک پلتفرمر، بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده بسیاری را پدید آورده است. بازی Spectacular Sparky از استودیو Freakzone Games عنوانی جذاب و مهیج بوده که در کنار ویژگی‌های پلتفرمر، عناصر اکشن و شوتر دوبعدی را نیز در دل خود جای داده تا دنیایی پیکسلی و زیبا از کاراکترهای مختلف را با هیجان بالا به خوردتان دهد.

شما در این بازی نقش کاراکتری کارتونی و جذاب به اسم Sparky را خواهید داشت که یک شکارچی ماهر بوده و به سلاح‌ها و تجهیزات مرگبار متعددی دسترسی دارد. علاوه بر سلاح‌های متنوع، او قابلیت جاخالی دادن، پرش‌های بلند با سرعت بالا را داشته و کنترل کردن او در طول مراحل، حس و حال لذت بخشی را در کنار اکشن بالا به شما منتقل می‌کند. گیم پلی بازی مانند عناوین کلاسیک پلتفرمر و شوتر در دهه 90 میلادی طراحی شده و در طول مراحل، دائم باید شلیک کرده، با سرعت حرکت کنید و از آتش دشمنان جاخالی دهید. مبارزه با Bossهای سرسخت نیز بخش دیگری از گیم پلی جذاب بازی است.

بازی دارای 24 مرحله بوده که در انتهای هر کدام، Boss متفاوتی در انتظار شما نشسته است. این مراحل در 5 دنیای مختلف تقسیم شده‌اند و هر کدام سبک سیاق طراحی و دشمنان منحصربه‌فردی دارند. شما به 5 سلاح قدرتمند دسترسی دارید که از سلاح آتش‌زا تا موشک‌انداز را در بر خواهد داشت. علاوه بر این، امکان استفاده از وسایل نقلیه‌ای مانند سفینه فضایی، گلایدر و جت توسط Sparky وجود دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crash Bandicoot و Axiom Verge را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Spectacular Sparky با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or above
Processor: SSE2 instruction set support
Memory: 2 GB RAM
Storage: 440 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Spectacular Sparky is an action-packed platform/shooter with wacky characters, explosive weapons and boss battles to treasure. Sparky is an adorably insane intergalactic bounty hunter who can dash through obstacles, fire his weapons in any direction and even extend his jumps by flapping his long space-rabbit ears. Each time he brings down a boss, his connected confidante Shigg (half shark, half pig) is ready to point him in the direction of yet another space fugitive.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.