آپدیت بزرگ بازی Sifu
محمد صادق شجاعی

آپدیت بزرگ بازی Sifu در ماه مه منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 9 اسفند 1400 1 دیدگاه
931 بازدید

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Sloclap اعلام کرده که روند انتشار به روز رسانی‌های بازی سیفو همچنان ادامه داشته و این استودیو در ماه مه آپدیت بزرگ بازی Sifu را منتشر خواهد کرد.

بازی سیفو اثری تحسین‌شده و موفق از استودیو اسلوکلپ است که مدتی پیش منتشر شد. این بازی دستاورد‌های مختلفی داشته که فروش بیش از 500 هزار نسخه در سه روز اول انتشار، تنها یکی از آن‌ها است. اما این امر به معنای بی‌نقص بودن اثر مذکور نیست. بازی Sifu از مشکلات مختلفی رنج می‌برد و بازیکنان بسیاری آن را بیش از اندازه سخت و دشوار می‌دانند. به همین دلیل استودیو Sloclap در قالب آپدیت‌ها و اضافه کردن سطح دشواری در تلاش است که رضایت بازیکنان را جلب کند. استودیو اسلوکلپ در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که اولین آپدیت بزرگ بازی Sifu در ماه مه در دسترس قرار خواهد گرفت.

این تنها برنامه استودیو Sloclap در قبال بازی سیفو نیست. با استناد به توییت دیگر این استودیو، دارندگان نسخه دیلاکس بازی Sifu در ماه مه یک پوشش انحصاری برای شخصیت اصلی دریافت خواهند کرد. این پوشش به عنوان بخشی از آپدیت بزرگ بازی Sifu در دسترس قرار می‌گیرد. با این وجود که دیگر بازیکنان از این پوشش محروم هستند، اما لازم نیست چندان ناامید باشند؛ زیرا استودیو اسلوکلپ اعلام کرده که پوشش‌های بیشتری به واسطه آپدیت‌های آینده به بازی سیفو اضافه خواهد شد. همچنین استودیو Sloclap از بازیکنان خواسته که ایده‌های خود را با اعضای تیم سازنده به اشتراک بگذارند. با این وجود که تضمینی برای اضافه شدن آن‌ها به بازی وجود ندارد، اما این استودیو وعده داده که تمامی پیشنهادات را بررسی خواهد کرد.

آپدیت بزرگ بازی Sifu

آپدیت بزرگ بازی Sifu را به اثری ساده‌تر تبدیل می‌کند

بازی Sifu در حال حاضر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. این اثر داستان یک رزمی‌کار ماهر را به نمایش می‌گذارد که قصد دارد از پنج قاتل پدرش انتقام بگیرد. او در این راه خطر‌های زیادی را پشت سر گذاشته و با افزایش مهارت خود، با دشمنان مختلفی وارد نبرد می‌شود. در کنار ضربات و قدرت‌های مختلف، پروتاگونیست بازی سیفو دارای طلسم جادویی است که مانع از مرگ او می‌شود. به این واسطه پس از هر بار کشته شدن، تنها سن او بالا رفته و سپس به زندگی باز‌می‌گردد.

نظر شما در مورد آپدیت بزرگ بازی Sifu چیست؟ سطح دشواری این اثر شما را نیز به دردسر انداخته است؟ آیا تصمیم دارید پس از انتشار این به روز رسانی و اضافه شدن سطح دشواری اقدام به تجربه بازی سیفو کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    hasan

    مهمان

    ابدیتاولیکه اصلا هیچی رو درست نکرد اشغال بود

    پاسخ دهید