دانلود بازی Finding Paradise برای PC
دانلود بازی Finding Paradise برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Finding Paradise برای PC

پارسی گیم 4 اسفند 1400 1 دیدگاه
2,843 بازدید

دانلود بازی Finding Paradise برای کامپیوتر

بازی‌های ساده و مستقل امروزه ناجی صنعت بازی‌های ویدیویی هستند. در دورانی که بسیاری از عناوین بزرگ ناامیدکننده ظاهر می‌شوند و یا تعداد بازی‌ها طراز اول کمتر شده، استودیوهای کوچک با خلاقیت خود، تعداد زیادی بازی جذاب و ساده در ژانرهای مختلف در اختیار ما قرار می‌دهند. بازی Finding Paradise از استودیو Freebird Games عنوانی زیبا و داستان محور با گرافیک پیکسلی دوبعدی بوده که ماجراهای دو دکتر را در واپسین لحظات زنده بودن یکی از بیمارانشان به شکلی زیبا برای شما روایت خواهد کرد.

کاراکترهایی که در این بازی همراهی می‌کنید، دکتر Rosalene و دکتر Watt نام دارند. وظیفه آن‌ها مانند تمامی کادر درمانی، بهبود بیماران بوده اما روشی متفاوت برای درمان انتخاب کرده‌اند. آن‌ها با ورود به ذهن هر مریض و مرور خاطرات تلخ و شیرین آن‌ها، امید به زندگی را در او زنده کرده و بدون هیچ برش و جراحی‌ای، بیمار را از مرگ نجات می‌دهند. به دلیل حساس بودن این عملیات، زندگی گذشته بیمار کامل فراموش شده و تنها بر روی بیمارانی قابل‌اجرا است که در شرف مردن هستند.

ماجراهای داستانی بازی به شکلی زیبا و تأثیرگذار در دنیای دوبعدی و پیکسلی بازی برای شما روایت خواهد شد. شما در این بازی به خاطرات متعددی سفر می‌کنید و چیزهای زیادی از زندگی بیمار خود یاد خواهید گرفت. گیم پلی بسیار ساده بود و صرفاً به گشت‌وگذار و پیدا کردن آیتم‌ها خلاصه می‌شود. تنوع بالای مراحل موجود در بازی که همان خاطرات بیمار شما هستند، علاوه بر اینکه ایده جدیدی است، لذت‌بخش و سرگرم‌کننده ظاهر می‌شود تا تجربه کوتاه شما در این بازی به شکل خوبی رقم بخورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Celeste را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Finding Paradise با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: Intel Pentium III 800 MHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 1024×768 High Color +
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX®: 9.0+
Additional Notes: Practically runs on a potato.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dr. Rosalene and Dr. Watts have peculiar jobs: They give people another chance to live, all the way from the very beginning… but only in their patients’ heads.
Due to the severity of the operation, the new life becomes the last thing the patients remember before drawing their last breath. Thus, the operation is only done to people on their deathbeds, to fulfill what they wish they had done with their lives, but didn’t.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    جلال

    مهمان

    عالی عالی عالی حتما دان کنید

    پاسخ دهید