شخصیت های جدید بازی Horizon Forbidden West
ارحام ادبخواه

شخصیت های جدید در بازی Horizon Forbidden West

ارحام ادبخواه 1 اسفند 1400 بدون دیدگاه
907 بازدید

دنیای بازی Horizon Zero Dawn مملو از ماجراجویی‌ها و کاراکترهای به‌یادماندنی بود. ایلوی در طی ماجراجویی‌های جدید خود در بازی Horizon Forbidden West و منطقه Arcane Frontier، با چهره‌ها و شخصیت‌های جدیدی روبرو می‌شود که تاثیر زیادی روی روایت قصه و شریان داستان دارند. در این مقاله به معرفی شخصیت‌های جدید هورایزن فوربیدن وست خواهیم پرداخت.

معرفی شخصیت های جدید بازی Horizon Forbidden West

مدت زمان زیادی تا عرضه رسمی باقی نمانده و ما تا تجربه ماجراجویی‌های جدید Aloy، فاصله زیادی نداریم. ایلوی در نسخه جدید سری Horizon از همیشه با تجربه‌تر است و حالا قدرت و دانش بیش‌تری نسبت به زندگی خود در بازی Horizon Zero Dawn دارد. ایلوی در طی سفر خود به سمت غرب ممنونه یا همان Forbidden West، دوستان و چهره‌های آشنایی مانند ارند (Erend) و وارل (Varl) را در کنار خود مشاهده می‌کند و از این منظر زیاد تنها نیست. اما در همین حال او شخصیت‌ها، ربات‌ها و محیط‌های جدیدی را هم ملاقات می‌کند که اگر راست‌اش را بخواهید، اکثرشان رفتار زیاد دوستانه‌ای ندارند. اگر بخواهید با تمامی کاراکترهای متعدد این بازی آشنا شوید، راهی به غیر از تجربه خود آن نیست. اما اگر دوست دارید پیش از رفتن به سراغ بازی Horizon Forbidden West با چهره‌های جدید و مهم آن آشنایی بیش‌تری پیدا کنید، ما به شما کمک خواهیم کرد.

سه تا از مهم‌ترین شخصیت‌هایی که می‌توانید انتظار دیدن آن‌ها را داشته باشید کوتالو (Kotallo)، رگالا (Regalla) و تیلدا (Tilda) نام دارند. اگر اخبار مربوط به فوربیدن وست را دنبال کرده باشید، نام رگالا به گوش شما آشنا به نظر می‌رسد؛ چرا که نسخه Collector’s Edition بر اساس اسم او نام‌گذاری شده است. اما از این موضوع که بگذریم، دو شخصیت کوتالو و تیلدا کاملا جدید هستند و اگر زیاد در نمایش‌های بازی ریز نشده باشید، اطلاعات جامعی در مورد این دو نخواهید داشت. استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) که در مقام سازنده بازی فعالیت می‌کند، در طی چند وقت اخیر دست به انتشار یک سری مقالات داستانی زد که با محوریت معرفی کوتالو و تیلدا به دست نگارش درآمده‌اند. در سویی دیگر هم ما شاهد یک سری ویدیوهای کوتاه بودیم که به معرفی شخصیت رگالا و خصوصیات او می‌پرداختند. در ادامه سعی می‌کنیم که شما را با این سه شخصیت فوق‌العاده مهم بازی Horizon Forbidden West بیش‌تر آشنا کنیم.

شخصیت کوتالو در بازی Horizon Forbidden West

شخصیت کوتالو (Kotallo)

کوتالو عضوی از قبیله Tenakth است؛ قبیله‌ای که از منظر نقش داستانی شباهت زیادی به قبیله Carja در بازی Horizon Zero Dawn دارد. مردم قبلیه Tenakth درست مانند اعضای Carja به چند دسته (Division) مختلف تقسیم می‌شوند که یکی از آن‌ها‌، مبدأ ظهور یکی از شخصیت‌های منفی بازی است. قبیله Tenakth به طور کلی تمرکز زیادی روی مسائل نظامی دارد و شخصیت کوتالو هم یک جنگجوی ماهر است که عضوی از Division یا دسته Sky حساب می‌شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد ساختار قبیله مذکور وجود؛ اما با توجه به اطلاعات می‌توانیم متوجه شویم که اعضای Tenakth علاقه زیادی به زندگی در کوهستان‌های سر و بلند دارند.

از این مسائل که بگذریم، باید بدانید که نوشیر دلال (Noshir Dalal) وظیفه صداگذاری شخصیت کوتالو را برعهده دارد. ما نوشیر دلال را بیش‌تر به خاطر صداگذار‌های به یاد ماندنی او در دو بازی Red Dead Redemption 2 (در قالب شخصیت چارلز) و Sekiro: Shadows Die Twice (در قالب ولف) می‌شناسیم. خوشبختانه، نوشیر دلال اجازه دارد که یک سری اطلاعات محدود را در مورد شخصیت خود در بازی Horizon Forbidden West به اشتراک بگذارد و به همین دلیل، ما جزئیات خوبی در مورد کوتالو داریم. با توجه به گفته‌های این بازیگر مشهور، کوتالو و یژگی‌های مشترکی با ایلوی دارد و همین موضوع، باعث می‌شود که این دو از برخی جهت‌های شبیه یکدیگر باشند.

برای مثال، کوتالو هم مانند ایلوی به عنوان یک کودک یتیم بزرگ شده و روابط پیچیده‌ای با مردم قبیله خود دارد. از همین رو، او بخش بزرگی از زندگی خود را وقف پیدا کردن پاسخ یک سری سوال‌ها کرده است؛ سوال‌هایی مانند اینکه از کجا آمده و چه نقشی در این دنیا و قبیله Tenakth دارد. کوتالو در طی بازی Horizon Forbidden West به عنوان یکی از دوستان ایلوی ظاهر می‌شود و نقاط مشترک این دو نفر، دوستی آن‌ها را عمیق‌تر می‌کند. علاوه بر این‌ها، کوتالو هم مانند خود ایلوی یک فرد تبعید شده (Outcast) بوده و برای ورود به جمع قبلیه Tenakth، زحمات زیادی کشیده است. به احتمال زیاد کوتالو در طی داستان فوربیدن وست، روابط ایلوی و قبیله Tenakth را پیوند می‌زند تا آن‌ها بتوانند از کمک یکدیگر بهره ببرند؛ درست مانند کاری که Erend در بازی Horizon Zero Dawn انجام داد. اگر داستان نسخه قبلی را به خوبی به یاد ندارید، باید بدانید که Erend به ایلوی برای ورود به جامعه دو قبیله Carja و Oseram، کمک انکارناپذیری کرد.

شخصیت رگالا در بازی Horizon Forbidden West

شخصیت رگالا (Regalla)

رگالا که آنجلا بست (Angela Basset) وظیفه صداگذاری او را برعهده دارد، شخصیت منفی اصلی بازی Horizon Forbidden West محسوب می‌شود. رگالا از برخی جهت‌ها شباهت زیادی به شخصیت هلیس (Helis)، شخصیت منفی Horizon Zero Dawn، دارد. البته به نظر می‌رسد رگالا نقش به شدت مهم‌تری نسبت به هلیس داشته باشد و به عنوان مبدأ بسیاری از مشکل‌های ایلوی عمل کند. رگالا شخصیتی به شدت بی‌رحم، سنگ‌دل، کشنده و قدرتمند دارد و عزم خود را برای نابودی قبیله Carja، جزم کرده است.

متاسفانه تا این لحظه دلیل اصلی تنفر رگالا نسبت به قبلیه Carja مشخص نیست و برای پی بردن به ریشه این موضوع، باید داستان اصلی بازی Horizon Forbidden West را دنبال کنیم. با توجه به اطلاعاتی که در مورد شخصیت مذکور به دست آورده‌ایم، رگالا با یک کاراکتر منفی دیگر به نام سایلنس (Sylens) پیمان بسته تا قدرت خود را نسبت به گذشته افزایش دهد. اگر این اسم برای شما آشنا به نظر می‌رسد، باید بدانید که همین سایلنس در بازی Horizon Zero Dawn یکی از متحدان ایلوی بود و در طی دردسرهای مختلف، کمک‌های زیادی به او کرد. اما با این حال، سایلنس در بازی جدید رفتار متفاوتی دارد و این دفعه اهداف شخصی خود را در اولویت قرار داده است؛ هدف‌هایی که هنوز از آن‌ها آگاهی نداریم و باید در فوربیدن وست متوجه آن‌ها شوید. در همین حد بدانید که اهداف سایلنس آنقدری برای‌اش مهم است که برای به نتیجه رساندن آن‌ها، با رگالا که شخصیت به شدت تاریک و منفوری دارد، هم‌پیمان شده است.

با وجود همه این مسائل و با استناد به گذشته، انتظار می‌رود که سایلنس پس از رسیدن به اهداف و شرایط دلخواه خود، رگالا را هم درست مانند ایلوی کنار بگذارد. سایلنس در نسخه اول سری Horizon کمک چشم‌گیری به ایلوی کرد و پس از رسیدن به هدف خود، تصمیم گرفت که ایلوی را فراموش کرده و کنار بگذارد. به هر حال، سایلنس از قدرت زیادی برخورداربوده و رگالا با کمک او، در حال ساخت یک ارتش بزرگ از ربات‌های جنگی است. هدف اصلی رگالا از ساخت این ارتش عظیم، حمله به قبیله Carja و نابودی تمام‌عیار آن است. به گفته نویسنده‌های بازی Horizon Forbidden West، داستان و اهداف رگالا در انتقام خلاصه می‌شود او در صدد حمله و سلاخی مردم Carja است. به نظر می‌رسد که اعضای قبیله Carja در گذشته ضربه بزرگی به او زده‌اند و حالا رگالا قصد دارد پاسخ این ضربه (که به نظر می‌رسد خیلی بزرگ باشد) را بدهد. همچنین، با توجه به رابطه خوب ایلوی با قبیله Carja و پادشاه Avad، او در مقابل رگالا و ارتش بزرگ‌اش خواهد ایستاد.

شخصیت تیلدا در بازی Horizon Forbidden West

شخصیت تیلدا (Tilda)

در این نقطه به مرموزترین عضو شخصیت‌های جدید بازی Horizon Forbidden West، یعنی تیلدا می‌رسیم. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد تیلدا و شخصیت او وجود ندارد، اما با اینحال او همین حالا هم از جذابیت زیادی میان طرفداران برخوردار است. تیلدا هیچ شباهتی به سایر شخصیت‌های دنیای هورایزن ندارد و حس یک انسان پیشرفته را متتقل می‌کند؛ فردی که انگار از آینده و جهانی پیشرفته‌تر آمده است. ما می‌توانیم این موضوع را حتی با نگاه به لباس‌ها و ظاهر مدرن او هم متوجه شویم. آن طور که به نظر می‌رسد، تیلدا برخلاف عمده مردم دنیای بازی، در جامعه‌ای سنتی بزرگ نشده و از محیطی والاتر می‌آید.

البته اگر در ویدیوهای داستانی منتشر شده فوربیدن وست ریز شویم، به این نتیجه می‌رسیم که او از قبیله‌ای به غیر از Regalla و Tenakth می‌آید. شایعات از حضور یک قبلیه قدرتمندتر و پیشرفته‌تر صحبت می‌کنند که در یک جزیره خارج از محیط اصلی بازی سکونت گزیده‌اند. مردم این قبلیه مرموز حتی از اعضای نظامی قبیله Tenakth هم قدرتمندتر هستند و علاقه زیادی هم به پرده برداشتن از رازهای مختلف دارند. هنگامی که ما تیلدا را برای اولین بار در ویدیوهای بازی مشاهده کردیم، ایلوی اینگونه می‌گوید که تیلدا در راه پیدا کردن پاسخ‌ها تنها نیست و همین موضوع، او را به قبلیه مرموزی که به آن اشاره کردیم، مرتبط می‌کند.

البته این پایان کار نیست و ذهن خلاق طرفداران فرضیه‌های متعددی را برای تیلدا در نظر گرفته‌اند. یکی از این فرضیه‌های می‌گوید که تیلدا عضوی از گروه Odyssey به شمار می‌رود؛ گروهی از انسان‌ها که به فضا فرستاده شدند تا نسل بشر به مرحله انقراض نرسد. گروه Odyssey علاوه بر حدود ۷۰ انسان، شامل یک هوش مصنوعی قدرتمند هم می‌شد که با هدف حفظ دانش بشریت ساخته شده بود. این هوش مصنوعی که نسخه‌ای اولیه از APOLLO (نام هوش مصنوعی قدرتمندی که انسان‌ها برای وقوع آخرالزمان طراحی کردند) بود، به همراه آدیسی به فضا رفت تا امور انسان‌ها را مدیریت کند. اما داستان جایی جذاب می‌شود که متوجه می‌شویم APOLLO اصلی، توسط شخصیتی به نام تد فارو (Ted Farro) نابوده شده و هوش مصنوعی که به فضا فرستاده شده، تنها نسخه باقی‌مانده آپولو است. حال اگر تیلدا واقعا عضوی از گروه آدیسی باشد، همه نکته‌ها جنبه‌ای منطقی به خود می‌گیرند. در این صورت، می‌توانیم نتیجه بگیریم که گروه Odyssey به زمین برگشته و ظاهر مدرن تیلدا هم به خاطر اطلاعات و دانش هوش مصنوعی ذکر شده است.

یک فرضیه جذاب دیگر که به آن برخورد کردیم، احتمال می‌دهد که تیلدا خود Vast Silver باشد یا به نحوی، با این هوش مصنوعی ارتباط پیدا کند. Vast Silver نام یکی دیگر از هوش‌های مصنوعی دنیای هورایزن است که پس از مدتی خودمختار می‌شود و بر علیه انسان‌ها می‌ایستد. علاوه بر این موضوع، باید بدانید که وظیفه صداگذاری تیلدا، برعهده کری-ان ماس (Carrie-Anne Moss) است؛ بازیگری که او را بیش‌تر به خاطر ایفای نقش ترینینی در مجموعه سینمایی متریکس (Matrix) می‌شناسیم. کری-ان ماس در مورد تیلدا اینگونه توضیح می‌دهد که دوران کودکی غمگین و تنها این شخصیت، رفتار و کاراکتر او را توضیح می‌دهند. با توجه به همین موضوع، می‌توانیم انتظار یک شخصیت خاکستری یا حتی نیمه‌تاریک را از تیلدا داشته باشیم.

البته همان‌طور که پیش از این همه اشاره کردیم، سه شخصیت مذکور تنها قسمت کوچکی از چهره‌های جدید بازی Horizon Forbidden West را تشکیل می‌دهند و قطعا قرار است در دل این بازی، با کاراکترهای مختلف و متعددی آشنا شویم. به طور طبیعی، هنگامی که ایلوی پا به خاک غرب ممنوعه یا Forbidden West می‌گذارد، برای رسیدن به اهداف خود نیاز به متحد و هم‌پیمان دارد. نیاز به هم‌پیمان و متحد زمانی اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند که تهدیدهای مختلف سرزمین‌های جدید را مشاهده می‌کنیم. از ربات‌های جنگی جدید و طوفان‌های عظیم گرفته تا قبیله‌هایی که به خون ایلوی و متحدان او تشنه هستند؛ هورایزن فوربیدن وست ماجراجویی به شدت خطرناکی به نظر می‌رسد. در این میان، خبر خوب این است که بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ (۱۸ فوریه ۲۰۲۲) به طور انحصاری برای دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود تا خود شما بتوانید با نهایت تسلط، به ملاقات تهدیدها و شخصیت‌های جدید بروید.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا این بازی می‌تواند عملکرد خوبی از جا بگذارد و موفقیت‌های نسخه قبلی را تکرار کند؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Game Rant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چه کسی شخصیت منفی اصلی بازی Horizon Forbidden West است؟

رگالا که نسخه Collector's Edition بازی هم بر اساس آن نام‌گذاری شده، قرار است مشکلات متعددی برای ایلوی به وجود آورد

۱
آیا شخصیت جدیدی در ماجراجویی‌ها به ایلوی کمک می‌کند؟

بله، شخصیت کوتالو که ویژگی‌های مشترکی هم با ایلوی دارد، در طی ماجراجویی‌های جدید به بازیکنان کمک خواهد کرد

۲
آیا خبری از کاراکترهای آشنا بازی Horizon Zero Dawn در نسخه جدید وجود دارد؟

جواب این سوال مثبت است، دو شخصیت ارند و سایلنس در بازی Horizon Forbidden West حضور خواهند داشت

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.