دانلود بازی Maximum Action برای PC
دانلود بازی Maximum Action برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Maximum Action برای PC

پارسی گیم 27 بهمن 1400 بدون دیدگاه
6,587 بازدید

دانلود بازی Maximum Action برای کامپیوتر

سبک شوتر اول‌شخص از گذشته یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی بوده است. این سبک محبوب به دلیل اکشن و هیجان بالایی که به خورد بازیکن می‌دهد، به‌شدت سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است و تا به امروز عناوین مختلفی با سوژه‌های متنوع در این ژانر ساخته و منتشر شده‌اند. بازی Maximum Action از استودیو George Mandell عنوانی کلاسیک در همین سبک بوده که هیجان و اکشن بی‌حد و مرزی را در اتمسفری شرقی به خوردتان خواهد داد.

گیم پلی بازی علاوه بر دارا بودن عناصر کلاسیک شوتر، بر مبنای فیزیک واقع‌گرایانه‌ای طراحی شده که لذت بازی را چند برابر می‌کند. شما با تجربه این بازی حس و حال شرکت در یک فیلم اکشن در کشورهای شرقی را خواهید داشت. وجود صحنه‌های آهسته، خون و خونریزی و اکشن کلاسیک سبک شوتر، از ویژگی‌های بارز بازی Maximum Action هستند. شما در طول مراحل بازی باید دائم در حال حرکت کردن، پریدن، لیز خوردن، شلیک کردن و جاخالی دادن از شلیک دشمنان باشید.

سبک و سیاق گرافیک بازی نیز به شکلی پیکسلی و سه‌بعدی بوده و با هر دستگاهی می‌توانید بازی را روان اجرا کنید. تنوع سلاح‌های درون بازی نیز مناسب بوده و قابلیت آهسته کردن زمان، از دیگر ویژگی‌های گیم پلی است که تجربه‌ای مشابه سری Max Payne را با زاویه دوربین اول‌شخص در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر به سبک شوتر اول‌شخص علاقه دارید و می‌خواهید عنوانی مملو از هیجان و اکشن را تجربه کنید، این بازی جذاب را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Doom Eternal و Ready or Not را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Maximum Action با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 Or Later
Processor: 2.4GHZ Dual Core Processor Or Higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 9800GT Or Equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 3.0 GHZ Quad Core Processor Or Higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 460 Or Equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

MAXIMUM Action is a brutal and satisfying physics-based first-person shooter influenced by Hong Kong action, heroic slow-mo bloodshed, and old-school FPS ACTION. Dozens of weapons ranging from knives, pistols, SMGs, ARs, shotguns, rifles, grenades, crossbows, bazookas and even katanas, ALL at your disposal. Every one able to be duel wielded.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.