دانلود بازی Rise Of The Third Power برای PC
دانلود بازی Rise Of The Third Power برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rise Of The Third Power برای PC

پارسی گیم 23 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,605 بازدید

دانلود بازی Rise Of The Third Power برای کامپیوتر

سبک نقش‌آفرینی از گذشته تا به امروز یکی از ژانرهای محبوب، پرمحتوا و پرطرفدار در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده است. این بازی‌ها علاوه بر روایت‌های داستانی جذاب و سرگرم‌کننده، شخصیت‌های به‌یادماندنی بسیاری را نیز به ما معرفی کرده‌اند. یکی از زیرشاخه‌های بازی‌های نقش‌آفرینی، JRPG است که مخفف عبارت نقش‌آفرینی ژاپنی بوده و عمق و محتوایی متفاوت را در دل خود جای داده است. بازی Rise Of The Third Power از استودیو Stegosoft Games عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که ماجراجویی‌های جذابی را در دنیای کلاسیک و پیکسلی‌اش برای تجربه در اختیار شما قرار خواهد داد.

داستان بازی در سال 1930 میلادی و در قاره اروپا جریان دارد. سرزمین Rin به‌تازگی درگیر رویدادهایی شده که می‌تواند بزرگ‌ترین جنگ تاریخ بشر را رقم بزند. شما در این رویداد بزرگ در کنار 8 شخصیت اصلی داستان قرار خواهید گرفت که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند. این 8 نفر با انگیزه‌های متفاوت، عازم مأموریت بزرگی شده‌اند تا امپراتوری Arkadyan را از بین ببرند. این بازی تمامی عناصر طنز، درام و تراژدی را در دنیای خطرناک Rin به خورد بازیکن خواهد داد.

گیم پلی بازی کاملاً شبیه به بازی‌های کلاسیک JRPG طراحی شده و شباهت زیادی به عناوین سری Final Fantasy دارد. مبارزات در بازی در سبک نوبتی و تاکتیکی طراحی شده‌اند و هر کدام از این 8 کاراکتر، ویژگی‌ها و نقاط ضعف و قدرت خودشان را در میدان جنگ ارائه می‌دهند. تنوع بالایی از سلاح‌ها و تجهیزات در بازی وجود داشته به ‌طوری که بیش از 8 ارتقا برای قابلیت‌ها و 192 آیتم برای قدرتمندتر شدن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بخشی از بازی نیز به روابط دیپلماتیک و سیاست در سرزمین Rin اختصاص دارد که بسته به نوع رفتار و انتخاب‌های شما، سرنوشت متفاوتی برای جنگ و سرزمین رقم خواهد خورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ruined King و Final Fantasy III را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rise Of The Third Power با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher
Processor: Intel i3-530 or AMD Phenom II X2
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, AMD Radeon HD 7870, or equivalent DX10+ GPU
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or higher
Processor: Intel i3-6100, AMD A10 7850K
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 760, AMD Radeon HD 7950, or equivalent DX10+ GPU
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rise of the Third Power is a love letter to the glory days of the console style RPG, with modern conveniences such as auto-save and a combination of the best elements of Japanese and Western style gameplay and writing. Experience this fusion of East and West, old and new, in a game meant to surpass Stegosoft Games’ previous work in every way!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.