دانلود بازی Letters A Written Adventure برای PC
دانلود بازی Letters A Written Adventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Letters A Written Adventure برای PC

پارسی گیم 22 بهمن 1400 بدون دیدگاه
868 بازدید

دانلود بازی Letters A Written Adventure برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی امروزه تنوع بالایی پیدا کرده‌اند و عناوین مختلفی با سوژه‌های جذاب و سرگرم‌کننده در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. این بازی‌ها به دلیل داشتن مکانیک‌های ساده گیم پلی، تمرکز بیشتری بر سایر عناصر مانند داستان و شخصیت‌پردازی داشته و از این نظر، جذابیت بالایی دارند. بازی Letters A Written Adventure از استودیو 5am Games GmbH عنوانی جذاب و معمایی بوده که روایت‌های یک دختر بامزه سوئیسی را در میان نامه‌ها و پیام‌های مختلفش به خوردتان خواهد داد.

شما در این بازی به‌طور کامل در حال گشت‌وگذار میان پیام‌ها، ایمیل‌ها و… هستید و باید با استفاده از قدرت کلمات و مکالمه‌های از راه دور، معماها و پازل‌های درون بازی را حل کنید. تعامل با دوستان، کمک به آن‌ها و انتخاب‌های مختلف به شما اجازه می‌دهد تعیین کنید که چه کسی در مسیر زندگی شخصیت اصلی داستان قرار بگیرد و چه کسی برای همیشه فراموش شود.

روایت داستانی بازی در دهه 90 جریان دارد و شخصیت اصلی شما با نام Sarah شناخته می‌شود. شما در طول بازی، با مسیر زندگی او و همچنین آشنایان و دوستانش همراه می‌شوید و یکی از بازیگوش‌ترین خواهرهای دنیا را هم ملاقات خواهید کرد. به‌تدریج سن و سال Sarah بیشتر می‌شود و روش برخورد و تصمیم‌هایش در قبال سایر افراد تغییر می‌کند. انتخاب‌های شما تأثیر به سزایی در مسیر زندگی سارا خواهد گذاشت و روایت داستانی بازی روندی غیرخطی و شاخه‌ای دارد. دنیای دوبعدی و جذاب بازی ترکیبی از نقاشی‌های دستی و کلمات بوده که با تعامل با هر کدام، معماها را حل کرده و تصمیم‌های مختلفی خواهید گرفت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Unpacking و Fall Guys را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Letters A Written Adventure با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista®, Windows® 7, Windows® 8, Windows® 10
Processor: 2 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia® 8800 GT / AMD® 4670 or faster
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Journey back to the 90s and move through beautifully hand-drawn letters, as you follow the life of Sarah. Learn more about her friends, nerdy obsessions or why she has the most annoying sister ever. Then go digital as Sarah grows older. Revel in the nostalgic pixel world of the early 2000s internet while navigating all the drama, anxiety and joys of teenagehood.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.