دانلود بازی Subterrain برای PC
دانلود بازی Subterrain برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Subterrain برای PC

پارسی گیم 23 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,241 بازدید

دانلود بازی Subterrain برای کامپیوتر

عناوینی که توسط استودیوهای کوچک‌تر ساخته می‌شوند شاید نتوانند درزمینهٔ کیفیت با بازی‌های بزرگ رقابت کنند اما این دلیل بر بد بودن این بازی‌ها نیست. بسیاری از استودیوهای کوچک برای کسب محبوبیت و دیده شدن در این صنعت رقابتی، بهترین کار خود را به نمایش گذاشته و از تمامی ظرفیت خود استفاده می‌کنند تا عنوانی کوچک اما بی‌نقص را در اختیار بازیکنان قرار دهند. بازی Subterrain از استودیو Pixellore یک بازی دوبعدی و اکشن بوده که ماجرایی علمی تخیلی را در سیاره مریخ برای شما روایت می‌کند.

شما در این بازی نقش کاراکتری به اسم Dr. West را دارید که تنها بازمانده یک شهر زیرزمینی در سیاره مریخ است که MPO نام دارد. شما باید راهی برای زنده ماندن و فرار پیدا کرده و با چالش‌های سرسختی که سر راهتان قرار می‌گیرد، دست و پنجه نرم کنید. اگر سهل‌انگار باشید، خودتان بدترین عامل برای زنده نماندن خواهید بود!

بازی ترکیبی از عناصر شوتر و بقا را در کنار هم به خورد شما می‌دهد. شما باید علاوه بر جمع‌آوری منابع برای زنده ماندن، رفع تشنگی و گرسنگی و همچنین التیام زخم‌ها و خونریزی‌ها، با دشمنانی ترسناک، بیگانه و وحشی نیز بجنگید. کاراکتر شما به طیف گسترده‌ای از سلاح‌های گرم دسترسی داشته که هرکدام قابلیت ارتقا دادن نیز دارند. ساخت‌وساز بخش مهمی از گیم پلی بازی بوده و باید دائم تجهیزات و وسایل حیاتی برای زنده ماندن را با جمع‌آوری منابع مختلف بسازید.

با پیشروی در بازی و پیدا کردن منابع جدیدتر، می‌توانید سلاح و زره قوی‌تری ساخته و خودتان را برای چالش‌های سخت‌تر آماده کنید. مراحل موجود در بازی غیرخطی بوده و شما می‌توانید آزادانه در آن جست‌وجو کرده و داستان خودتان را رقم بزنید. هدف اصلی شما بازسازی کلونی و از بین بردن موجودات بیگانه درون آن است که با تعمیر ژنراتورها و منابع اکسیژن میسر می‌شود. زاویه دوربین بازی با دید از بالا، تجربه جذاب و کلاسیکی از یک عنوان شوتر در اختیار شما قرار می‌دهد که عناصری قوی از سبک Survival را نیز در بطن خودش جای ‌داده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Man’s Sky و Don’t starve را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Subterrain با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.8GHz or equivalent processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD graphics 4400 or better – Min resolution 1280×720
DirectX: Version 11
Storage: 1200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Subterrain, you fill the shoes of Dr. West, the apparent lone survivor of MPO, an underground city on Mars. Do what you must to survive: battle enemies, fight hunger and thirst, mend your wounds, and gather resources in a constant struggle to survive the catastrophe that’s beset Mars!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.