L.A. Noire
سعید ستایش

نسخه‌ی فیزیکی بازی L.A. Noire بر روی Nintendo Switch گران‌تر از دیگر پلتفرم‌ها است

سعید ستایش 21 شهریور 1396 بدون دیدگاه
896 بازدید

بازی L.A. Noire نخستین بار در سال 2011 برای کنسول‌های نسل هفتمی و کامپیوترهای شخصی منتشرشده، این بازی که دارای فضای مافیایی و سیر داستانی بسیار فوق‌العاده و گیرایی هست در زمان عرضه توانست به فروش بسیار بالایی دست پیداکرده و نظر منتقدان و کاربران را نیز به خود جلب کند،

پس از عرضه‌ی کنسول‌های نسل هشتمی علاقه‌مندان به این بازی امیدوار بودند که راک استار این بازی را برای نسل هشت نیز منتشر کند، اما راک استار بارهای این خبر را تکذیب کرد تا چندی پیش که به‌صورت رسمی در وبلاگ خود خبر از انتشار نسخه‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch بازی L.A. Noire داد. نسخه‌ی نسل هشتمی این بازی قرار است با رزولوشن و بافت‌های بهبودیافته عرضه شود و این نسخه از بازی با تمامی بسته‌های الحاقی و محتوای اضافی بازی عرضه می‌شود. به‌تازگی طی خبری که راک استار در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده گفته که نسخه‌ی Nintendo Switch این بازی قیمتی 50 دلاری خواهد داشت، این در حالی است که این بازی بر روی دیگر پلتفرم‌ها قیمتی 40 دلاری دارد، راک استار در توضیح این تصمیم خود اعلام کرده که هزینه‌ی تهیه‌ی کارتریج‌های کنسول Nintendo Switch گران‌تر از دیسک‌های بلوری است و ما برای اینکه کیفیت بازی کاسته نشود این تصمیم را اتخاذ کرده‌ایم.

البته این تصمیم تنها برای نسخه‌های فیزیکی بازی صدق می‌کند و نسخه‌های دیجیتال بازی بر روی همه‌ی پلتفرم‌ها قیمتی یکسان دارند. بازی L.A. Noire در تاریخ 14 نوامبر به‌طور هم‌زمان برای کنسول‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.