دانلود بازی Cogen Sword of Rewind برای PC
دانلود بازی Cogen Sword of Rewind برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cogen Sword of Rewind برای PC

پارسی گیم 14 بهمن 1400 بدون دیدگاه
3,804 بازدید

دانلود بازی Cogen Sword of Rewind برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن دوبعدی که عناصر پلتفرمر را نیز در دل خود جای داده‌اند، می‌توانند برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشند. به‌تازگی اضافه شدن عناصر Souls-like نیز تجربه این عناوین را لذت‌بخش‌تر کرده است و چالش‌های جدیدی را به خورد بازیکن می‌دهند. بازی Cogen Sword of Rewind از استودیو Gemdrops عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که در کنار مبارزات سریع و اکشن، گیم پلی سخت و چالش‌برانگیزی در سبک بازی‌های Souls را نیز برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد تا مهارت خود را به چالش بکشانید و از آن لذت ببرید.

اگر بخواهیم سطح چالش بازی Cogen Sword of Rewind را بررسی کنیم، بهتر است بدانید که کاراکتر شما تنها با دریافت یک ضربه از سمت دشمنان کشته می‌شود؛ اما نگران نباشید زیرا به دلیل سبک و سیاق آینده‌گرایانه و علمی تخیلی بازی، به لباس مخصوصی مجهز هستید که به شما اجازه می‌دهد زمان را در موقعیت‌های اضطراری، 3 ثانیه به عقب برگردانید. این مکانیک بازگرداندن زمان یکی از کلید‌های اصلی موفقیت در این بازی جذاب است که در کنار مبارزات اکشن و مهیجش، تجربه لذت‌بخشی را برای شما رقم خواهد زد.

داستان بازی مبارزی شجاع بوده که با استفاده از مهارت‌های شمشیرزنی و تکنولوژی پیشرفته تجهیزاتش باید به نبرد با نیروهای شرور برود. محل زندگی او توسط این گروه به‌طورکلی نابود شده و او برای انتقام از هیچ تلاشی دست بر نخواهد داشت. هرج‌ومرج و ماجراهای پرمخاطره‌ای در انتظار شما و این مبارز شجاع خواهد بود. گیم پلی بازی سرعت بالایی داشته و تمامی محیط‌ها با زاویه دوربین دید از بغل، طراحی شده‌اند. عقب برگرداندن زمان، چالش‌برانگیز بودن و گرافیک زیبای هنری از ویژگی‌های بارز بازی Cogen Sword of Rewind است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cogen Sword of Rewind با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: core i5-7200U
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 620

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

■Defy Death by Rewinding Time!
Any hit you take is a death sentence in this side-scrolling 2D action game. But fear not! You may lack the HP to weather a beating, but you’ve got the Ouroboros System on your side. This futuristic technology kicks in the instant death embraces you and allows you to rewind up to 3 seconds of time. Slip up and wish you could take it back? Want to play around and experiment? Easy, just rewind the clock! Hone your skills through trial and error, and triumph over diabolical traps and legions of fearsome foes!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.