NBA 2K18
سعید ستایش

کاور جدید بازی NBA 2K18 رونمایی شد

سعید ستایش 18 شهریور 1396 بدون دیدگاه
695 بازدید

NBA 2K18 نسخه‌ی جدید شبیه‌ساز محبوب بسکتبال کمپانی 2K است که به‌زودی برای تمامی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، امسال نسخه‌ی جدید بازی NBA 2K18 یک حاشیه‌ی بسیار جالب داشت که آن‌هم عوض شدن کاور بازی تنها چند روز مانده به انتشار بازی است.

این اتفاق این‌طور پیش آمد که ستاره‌ی محبوب بسکتبال NBA یعنی Kyrie Irving که با کمپانی 2K برای بازی NBA 2K18 قرارداد دارد در ساعت‌های آخر نقل و انتقالات NBA تیم خود را عوض کرد و از Cleveland Cavaliers به Boston Celtics پیوست، این اتفاق باعث شد که 2K که قبلاً از کاور بازی NBA 2K18 به همراهی Kyrie Irving در لباس Cleveland Cavaliers رونمایی کرده بود مجبور به تغییر آن شود، این اتفاق برای نخستین بار بود که برای یک بازی ورزشی می‌افتاد. بعدازاین اتفاق 2K در توییتر رسمی خود به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت که این اتفاق تا حدودی قابل پیش‌بینی بود، تیم Boston Celtics بیش از 6 ماه زمان صرف به خدمت گیری Kyrie Irving کرده بودند و مابعد از شنیدن این خبر زیاد تعجب نکردیم.

امروز 2K کاور بازی را به‌صورت رسمی عوض و از کاور جدید بازی NBA 2K18 و Kyrie Irving در لباس تیم Boston Celtics رونمایی کرد. نسخه جدید بازی محبوب NBA 2K امسال قرار است با تغییرات زیادی در بخش گیم پلی و گرافیک عرضه شود تا بتواند عاشقان این سری راضی نگه دارد. بازی NBA 2K18 در تاریخ 19 سپتامبر برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.