دانلود بازی The Artful Escape برای PS5
دانلود بازی The Artful Escape برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی The Artful Escape برای PS5

پارسی گیم 9 بهمن 1400 بدون دیدگاه
450 بازدید

دانلود بازی The Artful Escape برای پلی استیشن 5

نوآوری در سبک محبوب و پرطرفدار پلتفرمر می‌تواند منجر به خلق عناوین ویدیویی جذاب و به‌یادماندنی‌ای باشد. سازندگان بازی‌های ویدیویی گاهی قدم‌های بلندی در این امر برداشته و بازی‌هایی خلق می‌کنند که ارزش تجربه کردن آن‌ها بسیار بالا بوده زیرا کاملاً چیز متفاوتی را به خورد بازیکن می‌دهند. بازی The Artful Escape از استودیو Beethoven and Dinosaur عنوانی با همین ویژگی‌های ذکر شده در سبک پلتفرمر است که ماجراهای عجیب و تخیلی یک جوان گیتاریست را برای شما روایت خواهد کرد.

شما در بازی نقش جوانی به اسم Francis Vendetti را دارید که برادرزاده یکی از موسیقیدانان افسانه‌ای دوران به اسم Johnson Vendetii است. او نیز مانند عمویش در موسیقی استعداد داشته اما با چالش‌های زیادی روبه‌رو شده و رابطه‌اش با او تأثیر زیادی در مسیر زندگی او گذاشته است. او قبل از اولین کنسرتش، سفری به شهر خیالی Calypso می‌کند تا نه‌تنها از این چالش‌ها دور شود، بلکه هویت جدیدی برای خودش پیدا کرده و دیگر نیازی به شهرت عمویش برای دیده شدن نداشته باشد.

بازی در سبک پلتفرمرهای کلاسیک بوده که تمرکز زیادی بر روی عنصر موسیقی دارد که با توجه به داستان، امری منطقی است. تمامی مراحل اتمسفری عمیق و مملو از موسیقی دارند و طراحی آن‌ها هوشمندانه و متفاوت است. علاوه بر پریدن و دویدن، Francis گیتاری دارد که می‌تواند با استفاده از آن قابلیت‌های جدیدی به دست آورده و تأثیرات مختلفی بر روی محیط بگذارد. برای مثال برخی از تعامل‌ها با محیط اطراف و یا مبارزه با Boss‌ها توسط گیتار او انجام می‌شود.

علاوه بر داستان جذاب، تمرکز بر روی موسیقی و محیط‌های رنگارنگ و زنده‌ای که توسط سازندگان طراحی شده‌اند، این عنوان را به‌شدت لذت‌بخش می‌کنند. حالت سورئال و تخیلی مراحل هم تجربه‌ای منحصربه‌فرد از دید یک موسیقیدان جوان است. اگر یک بازی پلتفرمر متفاوت می‌خواهید، این عنوان را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Psychonauts 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Artful Escape با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

On the eve of his first performance, Francis Vendetti struggles with the legacy of a dead folk legend and the cosmic wanderings of his own imagination. In an attempt to escape the musical legacy of his uncle, a teenage guitar prodigy embarks on a psychedelic journey to inspire his new stage persona, searching for who he isn’t in an adventure spanning stolen opera houses, melodic alien landscapes, and the impossible depths of the Cosmic Extraordinary.
Starring voice performances by Michael Johnston, Caroline Kinley, Lena Headey, Jason Schwartzman, Mark Strong, and Carl Weathers.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.