دانلود بازی Zniw Adventure برای PC
دانلود بازی Zniw Adventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Zniw Adventure برای PC

پارسی گیم 10 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,634 بازدید

دانلود بازی Zniw Adventure برای کامپیوتر

برخی بازی‌های ویدیویی به شکلی طراحی می‌شوند که بتوانند طیف سنی گسترده‌تری را سرگرم کنند. این دسته از بازی‌ها معمولاً برای کودکان مناسب هستند و سبک گیم پلی آن‌ها ساده و بر مبنای مکانیک‌های Point & Click طراحی می‌شود تا به ساده‌ترین شکل، مخاطب را سرگرم کنند. بازی Zniw Adventure از استودیو Azure Mountain عنوانی جذاب با همین ویژگی‌ها بوده که ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده و جذابی را در دنیای کارتونی دایناسورها به خوردتان می‌دهد. برای کمک به یک دایناسور زردرنگ بامزه خودتان را آماده کنید!

دایناسوری که کنترل می‌کنید، Zniw نام دارد و در تلاش است تا هدیه مناسبی به مناسبت تولد مادرش تهیه کند. این دایناسور جوان، دندان‌های تیزی دارد اما چندان در مسیریابی و پیدا کردن اشیاء مهارت ندارد و شما باید در این امر به او کمک برسانید. او که به دنبال هدیه بود، مسیرش را گم می‌کند و در روستایی غریب درگیر ماجراهای جدیدی می‌شود. شما در این مقطع، باید او را همراهی کرده و مسیرش به خانه را هموار کنید.

داخل مراحل بازی، بیش از 20 مدل دایناسور بامزه و کارتونی را مقالات خواهید کرد. بازی شامل کات سین‌های جذابی از مکالمات بین کاراکترها نیز هست. گیم پلی در سبک Point & Click بوده و به گشت‌وگذار در محیط و پیدا کردن اشیاء مهم یا کمک کردن دیگران خلاصه می‌شود. وجود موسیقی آرام‌بخش در کنار محیط‌های کارتونی و روایت ساده و بامزه، تجربه این بازی را به‌خصوص برای بازیکنان کم سن و سال‌تر لذت‌بخش و جذاب خواهد کرد. مراحل بازی نیز در مناطقی مثل جنگل، کوهستان، غار و… که در دوران دایناسورها وجود داشته‌اند جریان دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cuphead و GRIS را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Zniw Adventure با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or later
Processor: 1.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: A DirectX 9.0/OpenGL compatible card with at least 512 MB of VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 900 MB available space
Additional Notes: Sound card and a mouse/touchpad/trackball are required. The minimum requirements may vary between the rendering/scaling methods used.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Inspired by adventure games and edutainment titles from the 90’s, Zniw Adventure is a 2D point and click title full of cartoon dinosaurs. It features a comic book-esque art style, frame-by-frame animation, and unlockable goodies like concept art and minigames. The in-game encyclopedia fills as you encounter prehistoric creatures allowing you to read more about them. Enjoy the prehistoric world in an unique cartoony style!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.