دانلود بازی Not For Broadcast برای PC
دانلود بازی Not For Broadcast برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Not For Broadcast برای PC

پارسی گیم 7 بهمن 1400 بدون دیدگاه
5,008 بازدید

دانلود بازی Not For Broadcast برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی امروزه به‌قدری متنوع شده‌اند که تقریباً هر فعالیتی را در دنیای مجازی خود پوشش می‌دهند. ما می‌توانیم در بازی‌های ویدیویی، خلبان هواپیما باشیم، با موجودات فضایی بجنگیم، مزرعه‌داری کنیم و یا به شهردار یک شهر تبدیل شویم. نوآوری در ارائه سوژه‌ها کاری است که شاید برای استودیوهای بازی‌سازی سخت باشد زیرا تقریباً تمامی سوژه‌ها بارها تکرار شده‌اند؛ اما استودیو NotGames با انتشار بازی Not For Broadcast سوژه جدید و تازه‌ای را به خوردتان خواهد داد، مدیریت پشت‌صحنه برنامه‌های تلویزیونی!

گیم پلی بازی و سوژه آن، مملو از طنز و لحظات سرگرم‌کننده است. شما در نقش عوامل پشت‌صحنه و اتاق کنترل برنامه‌های تلویزیونی وارد داستان می‌شوید و کنترل تمامی جوانب آن بر عهده شما قرار خواهد گرفت. شما تصمیم خواهید گرفت چه چیزی بر صفحه تلویزیون مخاطبان نمایش داده شود و اگر آن‌ها برنامه را دوست ندارند، مشکل خودشان است! هرچند تمام تلاش خود را باید به کار بگیرید تا بتوانید محبوبیت برنامه تلویزیونی را بالا نگه دارید تا هزینه‌های اجرا و تدوین تأمین شود.

گیم پلی بازی به ویرایش، تغییر زاویه دوربین، اجرای تبلیغات میان برنامه و کارهایی از این دسته خلاصه می‌شود و در نوع خود نوآوری جالبی را به خوردتان می‌دهد. بخشی دیگر از کار شما سانسور محتوایی است که ممکن است برای طیف‌های سنی پایین‌تر مناسب نباشد. نکته جالبی که وجود دارد، وجود فیلم‌های ضبط شده واقعی درون بازی بوده که به‌عنوان برنامه استفاده می‌شوند. این بازی شاید متفاوت‌ترین شبیه‌سازی باشد که تا به حال تجربه کرده‌اید. پنلی که در اختیار دارید هم شامل کلید‌های مختلفی است که به‌سادگی کارایی لازم را برای انجام‌وظیفه در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Road 96 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Not For Broadcast با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: 2.7Ghz and up
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Dedicated video card is required, 4gb VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: Integrated

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It’s time for the National Nightly News. A nation tunes in, and you get to decide what’s fit for broadcast. Pick the most exciting (or scandalous) camera angles, bleep the swears and determine which ads to run to keep the sponsors happy. No pressure, right? I mean, who pays attention to the news anyway?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 43.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.