سرور‌های سری Dark Souls
محمد صادق شجاعی

سرور‌های سری Dark Souls به صورت موقت خاموش شد

محمد صادق شجاعی 6 بهمن 1400 بدون دیدگاه
544 بازدید

به تازگی یک حفره امنیتی در سری Dark Souls کشف شده که به شدت خطرناک است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو FromSoftware برای رفع این مشکل اقدام به خاموش کردن سرور‌های سری دارک سولز کرده است.

سری Dark Souls به واسطه دنیای زیبا و گیم‌پلی هیجان‌انگیزش در بین بازیکنان شناخته‌شده و مشهور است. به همین دلیل منطقی است که علاقه‌مندان آثار استودیو FromSoftware هنوز این دسته از بازی‌ها را تجربه کنند و جامعه بازیکنان آن همچنان فعال باشد. با این حال، کاربران پلتفرم کامپیوتر برای تجربه بخش آنلاین سری دارک سولز باید مدتی صبر کنند. مگر اینکه بخواهند امنیت کامپیوتر و اطلاعات خصوصی خود را در معرض خطر قرار دهند.

استودیو فرام سافتور در قالب یک توییت در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که سرور‌های بخش آنلاین هر سه بازی سری Dark Souls به صورت موقت خاموش خواهند شد؛ این امر برای جلو‌گیری از سوءاستفاده هکر‌ها انجام شده است. مدتی پیش یکی از اعضای دیسکورد SpeedSouls به حفره امنیتی اشاره کرد که به موجب آن افراد مختلف می‌توانند کنترل کامپیوتر بازیکنان سری دارک سولز را در اختیار گرفته و اطلاعات خصوصی را سرقت کنند. حتی این امکان وجود دارد که هکرها بتوانند سیستم بازیکنان را خراب کنند.

فردی که این حفره را کشف کرده بود، در مورد آن با استودیو FromSoftware تماس گرفت. با این حال او موفقیتی به دست نیاورد و استودیو مذکور توجه چندانی به این امر نداشت. تنها زمانی استودیو فرام سافتور و شرکت Bandai Namco به حفره امنیتی مذکور توجه کردند که یک استریمر آن را به مخاطبین خود نشان داد.

سرور‌های سری Dark Souls

خاموشی سرور‌های سری Dark Souls به نسخه کامپیوتر محدود است

در حال حاضر سرور‌های نسخه کامپیوتر هر سه بازی سری دارک سولز تا زمانی نا‌معلوم خاموش هستند. این امر شامل سرور‌های مربوط به نسخه‌های ایکس باکس و پلی استیشن نشده و کاربران این دو پلتفرم می‌توانند به مانند گذشته بازی مورد‌نظر خود را به صورت آنلاین تجربه کنند.

نظر شما در مورد خاموشی موقت سرور‌های سری Dark Souls چیست؟ این اقدام استودیو FromSoftware موجب نارضایتی شما شده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.