دانلود بازی Switchblade برای PC
دانلود بازی Switchblade برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Switchblade برای PC

پارسی گیم 5 بهمن 1400 بدون دیدگاه
3,564 بازدید

دانلود بازی Switchblade برای کامپیوتر

بازی‌های دوبعدی کلاسیک را می‌توان آغازگر مسیر صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. این عناوین، با گرافیکی ساده و دوبعدی، انواع تجربه‌های لذت‌بخش را به شکلی کاملاً ساده به خورد بازیکن می‌دادند. یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در عناوین کلاسیک، سبک مبارزه‌ای و اکشن بود که با تلفیق داستان‌های سرگرم‌کننده، عنوان کاملی را در اختیار بازیکن قرار می‌دادند. بازی Switchblade از استودیو Core Design عنوانی با همین سبک و سیاق‌های کلاسیک بوده که شما را در نقش قهرمانی شجاع قرار می‌دهد تا به مبارزه شر و پلیدی بروید و دنیا را از وجودش پاک کنید.

داستان بازی در دنیایی فانتزی جریان دارد که مملو از موجودات افسانه‌ای و جادویی بوده و تا سال‌های طولانی، در صلح و صفا قرار داشته است. پس از 10 هزار سال، شمشیر قدرتمندی به اسم Fireblade به قطعات مختلفی شکسته شد و به‌تبع این اتفاق، تباهی و ظلم نیروهای پلید وارد سرزمین شد. مردم در پس این واقعه کشته شدند و بسیاری از آن‌ها هرگز رنگ خورشید را ندیدند، شما به‌عنوان یکی از آخرین بازمانده‌های گروه Bladeknight باید مسیری پرمخاطره را آغاز کرده و دنیا را نجات دهید. این ماجراجویی‌های Hiro است که انتظارتان را می‌کشد.

کاراکتر شما به قابلیت‌های زیادی در زمینه دفاع، حمله و مخفی شدن دسترسی دارد و همچنین بازویی سایبرنتیک در اختیار داشته که به کمک آن می‌تواند فنون رزمی جذابی را اجرا کند. هدف اصلی بازی، پیدا کردن 16 قطعه شمشیر افسانه‌ای و سر هم کردن آن برای مبارزه نهایی علیه موجودات شرور است. آخرین دشمن Havok نام دارد و مبارزه با او به‌شدت چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیز است. گیم پلی کلاسیک بازی تلفیقی از مبارزات آرکید و عناصر پلتفرمر بوده که با گرافیکی زیبا و دوبعدی طراحی ‌شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Terraria و Nobody Saves the World را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Switchblade با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: Pentium 4, Athlon 64 or later
Graphics: Athlon 64 or later

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You play Hiro, the last of the Bladeknights, a hi-tech warrior armed. with steaith, cunning and a powerful reprogrammable cyber-arm. You must enter the Undercity and reassemble the sixteen fragments of the shattered Fireblade.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.