بازی Assassin's Creed 3
یحیی رحیمی

داستان بازی Assassin’s Creed 3 قرار بود در یک سفینه‌ی فضایی تمام شود

یحیی رحیمی 3 بهمن 1400 1 دیدگاه
1,711 بازدید

دنیای بازی‌های آساسینز کرید پر از مفاهیم عمیق و جزئیات خیره‌کننده است که ورود به آن‌ها، رازهای بسیاری را فاش خواهد کرد. این مجموعه پر از گروه‌ها و فرقه‌های مختلف و همچنین نژادی برتر از قاتلان است که داستان نسل به نسل آن را شنیده‌ایم. این بازی به دلیل پرداختن به شوالیه‌های معبد در نسخه‌های اولیه، موردتوجه یک پژوهش‌گر بلژیکی قرار گرفته است و وی توانسته به نتایج قابل‌توجهی در مورد بازی Assassin’s Creed 3 دست پیدا کند.

یک پژوهش‌گر بلژیکی به نام Lars de Wildt در دانشگاه مسیحی Leuven به‌تازگی مقاله‌ای پژوهشی در مورد بازی آساسینز کرید منتشر کرده است. او نحوه استفاده یوبی‌سافت از فرقه‌های مذهبی در بازی‌ها را بررسی کرده است. وی به نتیجه جالبی رسیده است و نوشته است که یوبی‌سافت از دین و مذهب به‌عنوان یک عنصر اتحاد‌بخش میان مخاطبان استفاده کرده است و این یکی از دلایل جذابیت بازی است. پانوشته این مقاله، راز جالبی از بازی Assassin’s Creed 3 فاش می‌کند و به نظر می‌رسد که داستان اولیه، پایان متفاوتی با نسخه نهایی داشته است.

بازی Assassin’s Creed 3 بنابر تحقیقات انجام شده باید داستان را با زنده ماندن دو شخصیت تمام می‌کرد که داخل یک سفینه فضایی قرار دارند. این دو باید پس از نابودی بشر، تمدن تازه‌ای در سیاره‌ای نو تشکیل دهند. این پژوهش‌گر در مصاحبه‌ای با خالق بازی آساسینز کرید به نام Patrice Désilets و کارگردان اصلی شماره سوم به نام آلکس هاتچینسون، به این نتیجه جالب دست پیدا کرده است.

داستان بازی Assassin's Creed 3

پایان متفاوت بازی Assassin’s Creed 3

نویسندگان و کارگردان بازی به دنبال پایان دادن به داستان در یک سفینه فضایی در عصر فعلی بوده‌اند. به عبارتی دیگر، Desmond Miles پس از آنکه Abstergo را به کمک دانش و توانایی‌های اجدادش شکست می‌دهد؛ زندگی را با ترک کره زمین ادامه می‌دهد. دزموند و لوسی در ادامه کره زمین را پس از آخرالزمان 2012 ترک می‌کنند و یک تمدن جدید را مانند «آدم و حوا» در سیاره‌ای نو آغاز می‌کنند. این پایانی است که برای داستان آساسینز کرید 3 در نظر گرفته شده بود.

سازندگان در نهایت، پایان بازی Assassin’s Creed 3 را تغییر می‌‌دهند و داستان شخصیت دزموند هم در این بازی پایان نیافت و لوسی هم در بازی Assassin’s Creed: Brotherhood جان باخت. پس از خاتمه داستان این شخصیت‌ها، شروع کاملا تازه‌ای در بازی AC4: Black Flag دیدیم و چند بازی اخیر هم داستان لیلا حسن را دنبال کردیم که در تلاش برای نجات بشریت بود.

به گزارش یوروگیمر، بازی آساسینز کرید والهالا، گوشه‌ای از سفینه‌ی فضایی را نمایش می‌دهد و لیلا حسن با یک نژاد جدید به نام The Reader ارتباط می‌گیرد تا بتواند جلوی انقراض را بگیرد. واضح است که این قسمت، جایگزین پایان داستان در یک سفینه فضایی و شروع جدید در سیاره‌ای نو نمی‌شود؛ اما یوبی‌سافت تلاش خود را برای استفاده از آن کرده است.گفتنی است چند وقت پیش، ریمستر بازی Assassins Creed III منتشر شد. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    یاسین

    مهمان

    ای کاش یوبیسافت یه اساسین کرید درباره خوده ایران درست میکرد
    چون که ریشه اصلیه اساسین ایران بوده و حسن صباح اون رو به وجود آورده

    پاسخ دهید