دانلود بازی Chef A Restaurant Tycoon Game برای PC
دانلود بازی Chef A Restaurant Tycoon Game برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Chef A Restaurant Tycoon Game برای PC

پارسی گیم 3 بهمن 1400 بدون دیدگاه
2,639 بازدید

دانلود بازی Chef A Restaurant Tycoon Game برای کامپیوتر

بازی‌های مدیریتی و شبیه‌ساز یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌ها در میان عناوین مستقل هستند. بازیکن در قالب این سبک از بازی‌ها می‌تواند فعالیت‌های مهیج و سرگرم‌کننده مختلفی را تجربه کرده و از آن‌ها لذت ببرد. شاید بخواهید یک مزرعه را توسعه دهید، به کشاورزی بپردازید، مدیریت یک ایستگاه قطار را در دست گرفته و حتی تبدیل به یک مکانیک ماهر شوید. تقریباً هر فعالیت دنیای واقعی را می‌توان در قالب بازی‌های شبیه‌ساز تجربه کرد. بازی Chef A Restaurant Tycoon Game از استودیو Inner Void عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که مدیریت رستوران و مهارت آشپزی را به شکل واقع‌گرایانه‌ای به خوردتان خواهد داد.

این بازی به شما اجازه می‌دهد تمامی ویژگی‌ها و جوانب یک رستوران را مدیریت کرده و از تجربه آن لذت ببرید. مانند تمامی بازی‌های شبیه‌ساز، شما باید ابتدا مسیر را از یک رستوران کوچک شروع کنید و به‌تدریج با گسترش و توسعه آن، به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین‌های این صنف تبدیل شوید. گیم پلی بازی عناصر جذاب و متعددی دارد که هر کدام جذابیت منحصربه‌فردی دارند. این جزییات بالا علاوه بر تنوع، چالش‌های زیادی را سر راه شما قرار می‌دهد. انتخاب‌های زیادی برای نوع رستوران خود در دسترس دارید، آیا می‌خواهید یک خانه استیک بسازید یا رستورانی برای گیاه‌خواران؟ شاید رستوران ایتالیایی مدنظرتان باشد یا حتی محلی برای غذاهای آسیایی، انتخاب‌ها همگی بر عهده شما خواهد بود.

آشپزی هم بخش مهمی از بازی بوده که در کنار مدیریت باید به آن توجه کنید. مهارت‌های آشپزی به شکل درخت قابلیت‌ها و به شکل شاخه‌ای در دسترس شما قرار می‌گیرد. برای شخصی‌سازی قسمت‌های مختلف رستوران و بخش ظاهری به بیش از 150 آیتم دسترسی دارید. تنوع بالای غذاها و سبک و سیاق آشپزی هر کدام، شما را برای مدت‌های طولانی می‌تواند در این بازی شبیه‌ساز سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Farming Simulator 22 و OverCooked 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Chef A Restaurant Tycoon Game با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP1+ (64 bit)
Processor: Intel Core 2 Duo @ 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+ @ 3.2GHz
Memory: 3000 MB RAM
Graphics: NVIDIA GT 630, AMD Radeon HD6570, or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 6500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 (64 bit)
Processor: Intel i7 920 @ 2.7 GHz, AMD Phenom II 945 @ 3.0 GHz
Memory: 6000 MB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960, AMD Radeon R9 295, or equivalent
DirectX: Version 12
Storage: 6500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Chef allows you to personally don a kitchen apron and embark on an exciting career in the wild world of professional cooking. Starting with nothing but pocket change, a small restaurant, and an ambitious dream, you’ll ascend from the life of a humble cook to that of a world-famous chef.
Nothing will prevent you from deciding how to climb to the top of the food chain. Prepare yourself for a true sandbox experience in which all your management choices matter as you build your gastronomic empire. What will it be? A steakhouse? A vegan paradise? A pasta palace? An experimental cooking lab? Only you can figure out which path is best for your establishment.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.