دانلود بازی Aquamarine برای PC
دانلود بازی Aquamarine برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Aquamarine برای PC

پارسی گیم 2 بهمن 1400 بدون دیدگاه
2,412 بازدید

دانلود بازی Aquamarine برای کامپیوتر

ماجراجویی و کشف کردن چیزهای جدید یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که بازی‌های ویدیویی را تجربه می‌کنیم. این سرگرمی‌های دیجیتال تا به امروز ماجراهای متعددی را در قالب دنیاهای مجازی خود به خوردمان داده‌اند و ویژگی‌های هر کدام منحصربه‌فرد و خاص بوده‌اند. بازی Aquamarine از استودیو Moebial عنوانی ماجرایی و معمایی بوده که در آن باید به سیاره‌ای بیگانه سفر کنید، اقیانوس‌های وسیع آن را کشف کرده و رازهای پنهان هر کدام را به‌تدریج برملا کنید.

گیم پلی بازی سبک و سیاقی نوبتی داشته و عناصر بقا و گشت‌وگذار نیز در آن حضور دارد. شما وارد سیاره‌ای بیگانه شده‌اید که مملو از بسترهای اقیانوسی بوده و باید با سفر به نقاط مختلف آن، رازهای مخفی را کشف کرده، منابع مهم کشف کنید و تلاش کنید زنده بمانید. سطح چالش بازی در حد نسبتاً بالایی قرار دارد و تمامی ویژگی‌های آن با دقتی بالا طراحی شده‌اند تا تجربه‌ای لذت‌بخش و چالش‌برانگیز را به خوردتان دهد. ساخت ‌و ساز، پیدا کردن غذا، ارتقا وسایل و تجهیزات و بسیاری فعالیت دیگر را باید در طول پیشروی خود انجام دهید.

کاراکتر شما The Seeker نام داشته که به دنبال سیگنال مرموزی وارد این سیاره شده است. او پس از بررسی‌های اولیه متوجه می‌شود که بیشتر سطح سیاره از آب تشکیل شده و برای پیدا کردن راز پنهان این سیگنال باید زیر و روی این اقیانوس‌ها را گشت‌وگذار کند. به‌تدریج با پیشروی در داستان، تاریخچه این سیاره را خواهید فهمید و حقیقت آنچه بر سر آن آمده را کشف می‌کنید. گیم پلی نوبتی بازی در کنار طراحی‌های هنری و دوبعدی و عناصر بقا، تجربه این بازی را به‌شدت لذت‌بخش می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Subnautica و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Aquamarine با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E5200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)
DirectX: Version 10
Storage: 600 MB available space
Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Aquamarine is a contemplative, turn-based survival adventure about perception and discovery in an alien ocean.
Inspired by the psychedelic sci-fi of the ’70s & ’80s, Aquamarine combines the mystery of classic adventures and open-ended survival mechanics with elements of exploration, puzzle-solving, and strategy.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.