یحیی رحیمی

بازی God of War برای کامپیوتر کرک شد

یحیی رحیمی 25 دی 1400 34 دیدگاه
16,387 بازدید

روز انتشار بازی God of War برای کامپیوتر فرارسید و نسخه کامل با حجم 38 گیگابایت در دسترس کاربران استیم قرار گرفت. گروه FLT از جمله قدیمی‌ترین گروه‌های کرک بازی دست به کار شدند و حدود یک ساعت پس از عرضه بازی، کرک God of War را به‌صورت سالم منتشر کردند. عدم استفاده از مکانیسم امنیتی دنوو به این تیم اجازه داد تا نیازی به استفاده از ابزارهای مدرن برای شکستن قفل نداشته باشند.

انتشار God of War برای PC اتفاق مهمی بود که توسط مدیریت جدید پلی استیشن رخ داد. جیم رایان معتقد است که بازی‌هایی مانند گاد آف وار نیازمند توجه بیشتر هستند و باید صدها میلیون نفر آن را بازی کنند. به لطف کرک God of War برای کامپیوتر، نیازمند خرید بازی از استیم نخواهید بود و می‌توانید ماجراجویی خود را همراه دیگر بازیکنان شروع کنید.

کرک گاد آف وار توسط گروه FAIRLIGHT (FLT) منتشر شده است که به انتشار سریع کرک بازی‌ها مشهور است. این گروه از سال 1987 تابه‌حال فعال است و از جمله قدیمی‌ترین گروه‌های حاضر به‌حساب می‌آید. بنابر تصویر منتشر شده توسط FLT، این گروه همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و اگرچه کم‌کارتر از سال‌های قبل است؛ اما همچنان در صحنه حاضر است. از آنجایی که بازی از مکانیسم امنیتی دنوو استفاده نکرده است و سونی علاقه‌ای به انجام این کار ندارد؛ احتمال انتشار کرک توسط گروه‌های دیگر مانند CODEX نیز وجود دارد.

کرک بازی God of War

کرک God of War را چطور نصب کنم؟

بنابر اطلاعات منتشر شده، مکانیسم امنیتی استیم برای بازی گاد آو وار استفاده شده است که در طی سال‌های اخیر به سادگی قابل دور زدن بوده است. این بدین معنی است که گروه‌های دیگر هم، نسخه‌ای از کرک بازی را منتشر خواهند کرد که ممکن است نصب آن ساده‌تر باشد. حجم بازی همراه کرک God of War حدود 40 گیگابایت است و نسخه فشرده نیز توسط گروه‌های دیگر از جمله Fitgirl در روزهای آینده منتشر می‌شود. حجم آن نسخه‌ها کمتر خواهد بود.

یکی از سؤالاتی که پس از انتشار کرک بازی مطرح می‌شود؛ نحوه نصب است. از آنجایی که نحوه نصب بازی توسط گروه‌های مختلف متفاوت است؛ لازم است توضیح کوتاهی را اضافه کنیم. گروه FLT در توضیح نحوه نصب گفته است که فایل فشرده دانلود شود و سپس روی آیکون نصب کلیک شود. پس از نصب بازی، نیازمند کپی و قرار دادن کرک در محل نصب نخواهید بود. FLT گفته است که پس از نصب، بازی قابل‌اجرا است؛ تنها باید فایل اجرا را در فایروال پیدا کنید و دسترسی به اینترنت را ببندید تا مبادا بازی به اینترنت دسترسی پیدا کند.

بازی گاد آو وار داستان کریتوس و آترئوس را در دنیای نورث باستان روایت می‌کند که به باور منتقدان، یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است. نمرات و نقد گاد آف وار نشان از یک پورت بی‌نقص و بدون ایراد داد و حتی IGN به آن، نمره 10 داده است. برای دانلود کرک God of War بهتر است سری به صفحه دانلود بازی در پارسی گیم بزنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کرک God of War را چطور نصب کنم؟

گروه FLT در توضیح نحوه نصب گفته است که فایل فشرده دانلود شود و سپس روی آیکون نصب کلیک شود. پس از نصب بازی، نیازمند کپی و قرار دادن کرک در محل نصب نخواهید بود. FLT گفته است که پس از نصب، بازی قابل‌اجرا است؛ تنها باید فایل اجرا را در فایروال پیدا کنید و دسترسی به اینترنت را ببندید تا مبادا بازی به اینترنت دسترسی پیدا کند.

۱
کرک سالم بازی گاد آف وار را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود کرک God of War بهتر است سری به صفحه دانلود بازی در پارسی گیم بزنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 34 دیدگاه
  • Avatar

    peyman

    مهمان

    با سلام خواهشا راهنمایی کنید چرا وسط بازی فریز میشه میاد بیرون در صورتی که همین بازی من روی سیستم تمام کردم ولی الان نمیدونم چرا میندازه بیرون با کارت rx6800xt ممنونمیشم راهنمای کنید و کرک بازی god of war رو ارسال کنید ایمیل دادم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    چرا لینک دانلود نداره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    جبار

    مهمان

    سلام لینک بازی اصلا نیست چیکارکنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به جبار

      مدیر سایت

      سلام
      لطفا ایمیل بفرستید.

  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    ببخشید الان که اپدیت جدید اومده ،ایا بازی رو کلا با اپدیتش میذارید یا نه اپدیتشو جدا میذارید که نصب کنیم؟
    الان من فعلا پارت اولو دانلود کردم ایا مشکلی پیش نمیاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرحسین

      پشتیبانی

      آپدیت به صورت جداگانه قرار میگیره

  • Avatar

    اسد

    مهمان

    سلام من یه مشکلی دارم که هرچی سعی کردم درستش کنم نشد
    وقتی دارم بازی میکنم اتریوس وسط بازی فریز میشه و هیچ تکونی نمیخوره باید چیکارش کنم تو رو خدا کمکم کنید. بازیم نسخه FLT هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    صابر

    مهمان

    سلام خسته نباشید همه کارا رو انجام دادم میزنم بیاد بالا صفحه سیاه میاد بعده چند ثانیه بسته میشه آیا مشکل از کارت گرافیکه gt 730 چهار gig
    دارم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به صابر

      پشتیبانی

      سلام
      کارت گرافیک شما مناسب نیست

  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام من هرکاری کردم ساب بازی دیالوگا رو نشون نمیده چیکار کنم فعال بشه ممنون

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیرسجادشیراز در پاسخ به amir

      مهمان

      سلام وعرض ادب به دوستان عزیزم ویه باردیگه خسته نباشید به دستندرکاران این سایت بینظیرکه بازیهارو زودترازسایت های دیگه قرارمی ده وعالی.
      یه نکته رو با اجازه ی ادمین عزیزمون درمورد نصب این بازی افسانه ای بگم.وقتی بازی رو نصب کردید وازحالت فشرده سازی استخراجش کردید،روی فایل ست آپ بعضی ها هستند هرچی کلیک می کنند اجرانمیشه.من این رو کشف کردم که پوشه ی استخراج شده رو که ست آپ توش داره برای نصب آخربازی کپی کنتد جای دیگه ازهارد که فضاش بیشترباشه وقبلی رو کلا پاک کنید اول.بعداجرامیشه من هم همین مشکل روداشتمباتشکر

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 34 دیدگاه