دانلود بازی Trials of Fire برای PC
دانلود بازی Trials of Fire برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Trials of Fire برای PC

پارسی گیم 25 دی 1400 بدون دیدگاه
4,080 بازدید

دانلود بازی Trials of Fire برای کامپیوتر

بازی‌های کارتی امروزه به یکی از سبک‌های محبوب و پرطرفدار تبدیل شده‌اند. شما در این مدل بازی‌ها باید با تلفیق کارت‌های مختلف و استفاده از قابلیت‌های آن‌ها، مبارزاتی تاکتیکی را تجربه کرده و با پیاده‌سازی استراتژی مناسب، پیروز میدان شوید. گیم پلی بازی‌های کارتی بر مبنای نقشه‌ریزی، تفکر و استفاده درست از هر کارت پیاده‌سازی می‌شود. بازی Trials of Fire از استودیو Whatboy Games عنوانی کارتی بوده که عناصر عمیق و سرگرم‌کننده سبک Roguelike را نیز با آن تلفیق شده است تا بهترین تجربه را به خوردتان دهد.

در این بازی علاوه بر کارت‌های مختلف، کنترل قهرمان‌هایی نیز در دست شما قرار می‌گیرد که قابلیت‌های بزرگ و قدرتمندی دارند. 9 عدد قهرمان با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف در بازی وجود دارد که بسته به سلیقه و انتخاب خود می‌توانید هر کدام را برگزینید. گیم پلی کاملاً مبنای تاکتیکی داشته و قرار دادن نیروها و استفاده از کارت‌های مختلف، نیازمند نقشه‌ریزی توسط بازیکن است. در بازی بیش از 345 کارت مختلف وجود دارد و آیتم‌های متعددی نیز برای ارتقا قهرمان و نیروهای شما به دست خواهید آورد.

وجود آیتم‌های مختلف و همچنین سبک Roguelike که تکرارپذیری بازی را بیشتر می‌کند، این عنوان را به‌شدت سرگرم‌کننده و متفاوت جلوه می‌دهد، به‌ طوری که مشابه این تجربه را شاید در کمتر بازی کارتی دیگر دیده باشید. بخش داستانی بازی 4 روایت خطی مختلف داشته که در طول آن باید دشمنان مختلف را از بین ببرید. در پایان هر مرحله نیز مبارزه با Boss انتظارتان را می‌کشد که سطح چالش و سختی آن به‌مراتب بالاتر خواهد بود. در مجموع بازی Trials of Fire تجربه‌ای کامل از سبک کارتی و مبارزات نوبتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Slay the Spire و Battle Brothers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Trials of Fire با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Core:i5 2.8 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11 GPU
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: 64-bit OS only

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Trials of Fire is a tactical, deck-building adventure game set in a fantasy world in ruin.
Savage combat and tough decisions await in the unforgiving wastelands of Ashe. Trials of Fire combines overworld exploration, multi-character combat and loot linked deck-building to create fresh strategic options on every run.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.