Star-Citizen
یحیی رحیمی

تزریق دوباره سرمایه به بازی Star Citizen؛ اعطای 17.25 میلیون دلار

یحیی رحیمی 13 فروردین 1399 بدون دیدگاه
583 بازدید

استودیو Cloud Imperium Games سالهاست در حال توسعه بازی Star Citizen است و تنها خبری که از این بازی دریافت می کنیم، خبر تزریق پول به روند توسعه بازی است و مشخص نیست چه زمانی این روند تمام خواهد شد. به تازگی سه سرمایه گذر 17.25 میلیون دلار به این بازی تزریق کرده اند.

در کنفرانس خبری که توسط استودیو Cloud Imperium Games انجام شده است، سه کمپانی به نام های ITG Investors، Snoot Entertainment و Calder Family به منظور اینکه با تخفیف سهام این استودیو را خریداری کنند، تصمیم به تزریق 17.5 میلیون دلار گرفته اند. این سه شرکت سال گذشته نیز 48 میلیون دلار تزریق کرده بودند و در کل بودجه 340 میلیون دلاری برای ساخت بازی Star Citizen جمع آوری شده است. البته بیش از 275 میلیون دلار این پول توسط مردم تامین شده است.

از روی که این بازی معرفی شده است هر بار در مورد بودجه آن و افزایش بودجه و توان مالی استودیو می شنویم. 8 سال است که تیم کریس رابرتس روی این بازی کار می کنند و هیچ تاریخ عرضه ای نیز برای این بازی در نظر گرفته نشده است. این در حالی است که هنوز کمپین جمع آوری پول برای بازی ادامه دارد.

بازی Star Citizen در واقع یک عنوان جهان مخصوص PC است که در دنیای بزرگی متشکل از سیاره های مختلفی روایت می شود. این بازی یک نسخه بتا نیز به خود دیده است که توسعه دهندگان هر بار سعی می کنند مکانیسم های جدیدی را به آن اضافه کنند اما هنوز تا روز انتشار فاصله زیادی داد.

این بازی هر در حالت سوم شخص و هم اول شخص قابل تجربه است و بخش داستانی آن نیز Squadron 42 نام دارد و افراد بزرگی از هالیوود مانند گری اولدمن و مارک همیل در تیم صدا و دوبله بازی حاضر هستند. قرار است در چند ماه آینده شاهد یک نسخه دمو از بخش داستانی بازی نیز باشیم و بالاخره بفهمیم که این همه سرمایه چطور خرج می شود. در آستانه 10 سالگی بازی Star Citizen هیچ گونه تاریخ انتشاری از آن نمی دانیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.