دانلود بازی The Company Man برای PC
دانلود بازی The Company Man برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Company Man برای PC

پارسی گیم 23 دی 1400 1 دیدگاه
5,136 بازدید

دانلود بازی The Company Man برای کامپیوتر

عناوین پلتفرمر چه به شکل دوبعدی طراحی شوند و چه سه‌بعدی، جذابیت و سرگرم‌کننده بودن را در دل خود جای می‌دهند. این بازی‌ها در کنار ساده بودن، مکانیک‌های مهیج و پیچیده‌ای در گیم پلی خود ارائه می‌دهند که هر بازیکنی را می‌تواند ساعت‌ها سرگرم کند. بازی The Company Man از استودیو Forust عنوانی جدید در سبک پلتفرمر بوده که ماجراهای متفاوت و پرمخاطره‌ای را در قالب یک کارمند شرکت به خوردتان می‌دهد، شرکتی که مملو از اتفاق‌های عجیب و هیئت‌مدیره شرور است!

شما در این بازی نقش کاراکتری به اسم Jim را بر عهده می‌گیرید که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و می‌خواهد مسیر زندگی کاری خودش را درخشان آغاز کند. او به استخدام شرکتی به اسم Good Water در می‌آید اما به زودی متوجه می‌شود که این شرکت عادی نبوده و کار کردن در آن، زوال عقل را برایش به همراه خواهد داشت. حال برای اینکه بتواند شغلش را حفظ کند باید درگیر ماجراهایی پرمخاطره و خطرناک شود.

گیم پلی بازی مانند تمامی عناوین پلتفرمر دوبعدی و اکشن بوده که تلفیقی از مبارزات مهیج، عبور از موانع مختلف و حل کردن معماهای پلتفرمر است. دشمنان این بازی تنوع نسبتاً مناسبی داشته و مانند هر عنوان مشابه، در برخی مراحل Bossهای قدرتمندی را ملاقات خواهید کرد که شکست دادن آن‌ها بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود. تمامی جزییات بازی به شکلی زیبا و هنری ترسیم شده و گرافیک دوبعدی زیبا و چشم‌نوازی را در محیط یک دفتر شوم به خوردتان می‌دهد. هر مرحله قسمت متفاوتی از این شرکت را برای گشت‌وگذار در اختیارتان قرار می‌دهد که دشمنان و محیط‌های آن‌ها منحصربه‌فرد هستند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Celeste را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Company Man با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Dual Core
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Pixelshader 3.0 enabled graphics card (DirectX 10 capable graphics card)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Battle the corporate machine in The Company Man! A 2D action-adventure where you can hit your crazy co-workers with a keyboard and shoot your evil bosses with emails. Survive the struggles of working life and fulfill your lifelong quest to be CEO!
Jim finally graduates from university, ready to launch his epic career in the Good Water Company. But things quickly spiral into insanity as he finds himself fighting to keep his job.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام بازی کرک هست

    پاسخ دهید