دانلود بازی Colossus Down برای PC
دانلود بازی Colossus Down برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Colossus Down برای PC

پارسی گیم 18 دی 1400 بدون دیدگاه
1,731 بازدید

دانلود بازی Colossus Down برای کامپیوتر

ماجراجویی در دنیای آینده یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که می‌توان در قالب بازی‌های ویدیویی انجام داده و از آن‌ها لذت برد. ورود به دنیای مجازی آینده و نبرد با ربات‌ها و سلاح‌های لیزری برای هر کس جذابیت منحصربه‌فردی دارد و تا به امروز عناوین زیادی با محوریت همین سوژه منتشر شده‌اند. بازی Colossus Down از استودیو Mango Protocol عنوانی جذاب و ماجرایی بوده که با سبک و سیاق کارتونی و متفاوتش، دنیای آینده را به خورد شما خواهد داد تا در آن غرق شده و لذت ببرید.

داستان بازی در مورد شخصیتی به اسم Nika بوده که به‌تازگی موفق شده ربات جنگی خودش با نام Mechanika را بسازد. شما باید با او همراه شده و با کنترل کردن این ربات پیشرفته، هر چه سر راهتان قرار می‌گیرد را از بین ببرید، هدف اصلی بازی هم همین امر شرورانه است زیرا کاراکتر اصلی شما از همه‌چیز بدش می‌آید و در تلاش است تا آن‌ها را نابود کند. برای از بین بردن کتاب‌های تاریخ خسته‌کننده، لباس‌های زشت و… آماده باشید.

گیم پلی بازی به شکل دوبعدی و اکشن طراحی شده و از قابلیت Co-op نیز پشتیبانی می‌کند. شما نواری برای منابع اصلی ربات در اختیار دارید که توسط آن می‌توانید حرکت‌های دفاعی و تهاجمی مختلف را اجرا کنید. ربات شما به قابلیت‌های مختلفی دسترسی دارد که به‌تدریج می‌توانید آن‌ها را ارتقا داده و از 8 مدل حرکت ویژه نیز استفاده کنید. در این بازی 18 مرحله مختلف در دنیای آینده‌گرایانه و کارتونی آن در انتظار شما است که هر مرحله سبک و سیاقی متفاوت داشته و دشمنان متنوعی را مقابل شما قرار می‌دهد. سطح چالش‌برانگیز بودن مراحل در حد قابل قبولی طراحی شده و حالتی به اسم Perma Death نیز وجود دارد که در آن حتی اگر یک‌بار بمیرید، باید بازی را از ابتدا آغاز کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cuphead و Pummel Party را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Colossus Down با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo
Memory: 4 GB RAM
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Xbox or similar controller

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Nika has just finished the first phase of her plan to destroy everything that isn’t cool: the construction of a combat mecha called MechaNika. There’s no time to lose, so join forces with her, get your hands on MechaNika’s controls and demolish the entire planet. You have to put an end to history books, planned obsolescence, kitschy dresses, never-ending sagas of boring video games and pea soup.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.