دانلود بازی Inferno Beyond the 7th Circle برای PC
دانلود بازی Inferno Beyond the 7th Circle برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Inferno Beyond the 7th Circle برای PC

پارسی گیم 17 دی 1400 بدون دیدگاه
2,279 بازدید

دانلود بازی Inferno Beyond the 7th Circle برای کامپیوتر

عناوین نقش‌آفرینی از گذشته نیز عمق بسیار بالایی در داستان و گیم پلی را به خورد مخاطبان می‌دادند و سبکی محبوب و منحصربه‌فرد بودند. این بازی‌ها به دلیل اینکه به عناصر بسیاری با دقت بالا توجه می‌کردند، جذاب و سرگرم‌کننده هستند. گاهی برخی استودیوهای سازنده، عناوین خود را با الهام از عناوین نقش‌آفرینی گذشته طراحی می‌کنند. بازی Inferno Beyond the 7th Circle از استودیو 68k عنوانی ماجرایی با زاویه دوربین اول‌شخص بوده که تلفیقی از ماجراجویی در دخمه‌ها و عناصر نقش‌آفرینی قدیمی را به خوردتان می‌دهد.

داستان بازی در دنیایی جریان دارد که مملو از موجودات شرور و اهریمنی شده و تنها تعداد کمی از انسان‌ها زنده مانده‌اند، به‌نوعی که جز اقلیت سیاره زمین محسوب می‌شوند. شما یکی از بازمانده‌های انسان‌ها هستید که در تلاش برای پیدا کردن راهی برای زنده ماندن و پیدا کردن غذا و محلی امن برای زندگی، وارد ماجراهای پرمخاطره‌ای شده‌اید. آیا می‌توانید از موانع و اهریمن‌های شرور عبور کرده و به رستگاری برسید؟

گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و شما باید دائم در دخمه‌ها و اتاق‌های مختلف پیشروی کنید و با پیدا کردن آیتم‌ها و تجهیزات جدید، خودتان را برای چالش‌های سخت‌تر آماده کنید. مبارزات در سبک کلاسیک نوبتی بازی‌های نقش‌آفرینی طراحی شده و برای ساخت کلاس و ویژگی‌های کاراکتر خود نیز دست شما باز است. بیش از 70 فرمول برای ساخت جادوهای مختلف نیز وجود دارد. به‌جز مبارزات، بخشی از بازی نیز به حل کردن معماها و پازل‌های سخت و چالش‌برانگیز اختصاص دارد که مکان‌ها و آیتم‌های مخفی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Amnesia و Doom را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Inferno Beyond the 7th Circle با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5 2.67 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 5850 or better
Storage: 750 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The world is dominated by demons: few humans survived and now they are just a minority on the planet. You are one of the survivors, struggling to find food and resources while demons and abominations rule over the Earth.
Inferno – Beyond The 7th Circle is an old-school Dungeon Crawler with survival elements. It’s made for hardcore gamers and fans of 80s and 90s cRPG.
It’s the spiritual successor of The 7th Circle. Unlike its predecessor, Inferno – Beyond The 7th Circle has a more “classic” approach to the Dungeon Crawler genre: you can now save and load the game when you want and if you die you can just reload your last saved game. Also, there are plenty of new contents: more items, more skills, more spells, more tasks, quests and lot of resources to find.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.