دانلود بازی Haven Park برای PC
دانلود بازی Haven Park برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Haven Park برای PC

پارسی گیم 17 دی 1400 بدون دیدگاه
2,364 بازدید

دانلود بازی Haven Park برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی برای تمامی رده‌های سنی ساخته می‌شوند و برخی از آن‌ها کاملاً مناسب گیمرهای کم سن و سال‌تر هستند. این سبک از بازی‌ها گاهی به‌قدری جذاب و سرگرم‌کننده می‌شوند که بزرگ‌سالان نیز از تجربه آن‌ها لذت خواهند برد. بازی Haven Park از استودیو Fabien Weibel عنوانی جذاب و کارتونی بوده که ماجراجویی‌های آن مملو از لحظات سرگرم‌کننده و خنده‌دار است. برای کمک کردن به یک جوجه بامزه به اسم Flint و ماجراجویی در قدم‌های او آماده شوید.

شما در این بازی نقش یک جوجه جذاب به اسم Flint را خواهید داشت که در تلاش است تا پارک مادربزرگش را مدیریت و اداره کند. این پارک جنگلی محل مناسبی برای اردو و تفریح بوده و بسیاری به آنجا مراجعه می‌کنند تا اوقات فراغت خود را در آن بگذرانند. شما باید با بررسی خواسته‌های مراجعه‌کننده‌ها، شرایط بهتری را برای هر کدام فراهم کنید و هر چیزی که می‌خواهند را برایشان بسازید. این بازی مملو از مأموریت‌های جذاب و بامزه بوده که همه رده‌های سنی را می‌تواند سرگرم کند.

سبک و سیاق کودکانه و بامزه بازی باعث می‌شود طیف سنی کودکان نیز بتوانند از تجربه این بازی لذت ببرند و نکات آموزنده‌ای در آن بیاموزند. گیم پلی بازی شاید کوتاه باشد و بین 3 تا 5 ساعت زمان برای اتمام آن لازم داشته باشید، اما تعامل با کاراکترهای کارتونی، مأموریت‌های جذاب و سرگرم‌کننده و پارک جنگلی رنگارنگ از ویژگی‌های بارز بازی هستند که تجربه را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کنند. علاوه بر این کاراکتر اصلی شما به قابلیت‌های مختلف و ابزارهایی مثل فانوس و… دسترسی دارد که به‌تدریج عمق بیشتری به گیم پلی اضافه می‌کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Planet Zoo و A Hat in Time را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Haven Park با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel or AMD Dual Core @2Ghz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel Graphics 4400 or better
DirectX: Version 11
Storage: 300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

“I’m getting older, my dear, and I’m not able to take care of the park any longer… Will you help me bring the life back into this place?”
Be Flint, who is doing his very best to keep his grandma’s park up and running and make it a place for the campers to enjoy. Learn the camper’s wishes and build whatever their hearts desire to attract even more quirky characters and look forward to whimsical conversations and quests.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.