بازی state of decay 3
سید مسعود کاظمی

استودیوی جدید مایکروسافت برای توسعه بازی State of Decay 3 تأسیس شد

سید مسعود کاظمی 14 دی 1400 بدون دیدگاه
293 بازدید

مجموعه State of Decay به‌لطف بهره‌بردن از حالت چندنفره‌ای که داشت خیلی سریع بین گیمرها محبوب شد. استودیوی Undead Labs فعلاً زیرمجموعه‌ای از مایکروسافت محسوب می‌شود که درحال ساخت بازی State of Decay 3 برای کنسول‌ ایکس‌باکس سری‌ و کامپیوتر است. سایمون شِر (Simon Sherr)، طراح ارشد انیمیشن‌ استودیوی Undead Labs اخیراً اعلام کرد که مایکروسافت برای توسعه بازی State of Decay 3 شعبه جدید استودیوی Undead Labs را تأسیس خواهد کرد.

این بازی همانند نسخه‌های قبلی این سری در سبک بقا و محیطی جهان‌باز ساخته خواهد شد. بازی State of Decay 3 برای اولین بار در ماه ژوئیه سال 2020 به‌صورت رسمی معرفی شد. پس از معرفی رسمی این بازی، اطلاعات دیگری از آن در دسترس قرار نگرفت. طراح ارشد انیمیشن استودیوی Undead Labs در صفحه لینکدین اطلاعات جدیدی در مورد استودیو و سومین قسمت از سری State of Decay منتشر کرد.

بازی state of decay 3

اقای شِر در این پست اعلام کرد که استودیوی Undead Labs در آینده‌ نزدیک شعبه‌های جدید خود را در اورلاندو و فلوریدا باز خواهد کرد. در ادامه اضافه کرد که برای توسعه بازی جدید از آنریل انجین 5 استفاده خواهند کرد. این درحالی است که نسخه‌های قبلی این بازی با استفاده از آنریل انجین 4 ساخته شده بود. آنریل انجین 5 جدیدترین نسخه‌ی انجین شرکت Epic Games است که اخیراً با منتشر شدن دموی The Matrix Awakens شاهد قدرت آن بودیم. از آنجایی که آنریل انجین 5 در دسترس همگان قرار دارد، پیدا کردن نیروی کاری که با انجین آشنایی داشته باشند، راحت‌تر خواهد بود.

سایمون شِر در پیج لینکدین خود نوشت که فعلاً مشغول ساخت یک شعبه‌ اورلاندوی استودیوی Undead Labs است. وظیفه فعلی او در استودیو، طراحی و مدیریت انیمیشن و فناوری انیمیشن آنریل انجین 5 است که فعلاً از آن برای توسعه سومین نسخه سری State of Decay استفاده می‌شود. آقای شِر به ساخت یک فناوری جدید برای خلق انیمیشن که تمامی استودیوهای مربوط به مایکروسافت بتوانند از آن مشترکاً استفاده کنند.

بازی State of Decay 3 در سال 2023 برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس|اس و PC منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.