دانلود بازی Backbone Artifact Edition برای PC
دانلود بازی Backbone Artifact Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Backbone Artifact Edition برای PC

پارسی گیم 8 دی 1400 1 دیدگاه
2,388 بازدید

دانلود بازی Backbone Artifact Edition برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذاب بازی‌های ویدیویی، آن‌هایی است که شما را درگیر پرونده‌های کارآگاهی می‌کند. تعداد بازی‌هایی که با محوریت این سوژه منتشرشده‌اند زیاد نیست اما می‌توان گفت تمام آن‌ها، بازی‌های موفق و سرگرم‌کننده‌ای بوده‌اند. بازی Backbone از استودیو Eggnut عنوانی در همین سبک بوده که دنیایی متفاوت از حیوانات متمدن را برای کارآگاه بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی نسخه Artifact Edition نیز برای بازی منتشر شده که شامل تمامی بسته‌های الحاقی و محتوای اضافی آن است.

در بازی، در نقش یک راکون کارآگاه با نام Howard Lotor بازی خواهید کرد. او که سال‌هاست پرونده‌های کوچک را حل کرده، به‌تازگی مأموریت بسیار مهمی بر عهده‌اش گذاشته‌شده که شبیه به هیچ‌کدام از کارهای قبلی‌اش نبوده است. این پرونده، رازهای تاریکی را در دل خودش پنهان کرده و Howard را با سیاست‌های کثیف و اعمال مخفیانه رهبران شهر آشنا می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک هنری و کارتونی‌اش اشاره کرد. بک گرافیکی بازی با دنیایی دوبعدی و نقاشی گونه‌اش، تصاویر زیبایی را برایتان خلق خواهد کرد. شهر ونکوور که اکنون در سلطه حیوانات متمدن است، توسط پیکسل‌هایی با رزولوشن بسیار بالا خلق‌شده تا ماجراجویی شما توسط این راکون کارآگاه، بیش‌ازپیش لذت‌بخش شود. سبک گیم پلی بازی Point & Click بوده و عناصری از مخفی‌کاری و گشت‌وگذار در محیط نیز به آن اضافه شده است. علاوه بر این داستان بازی به شکل شاخه‌ای پیش می‌رود و بسته به نوع انتخاب‌های شما، ممکن است ماجرای متفاوتی برایتان روایت شود.

نسخه Artifact Edition بازی شامل بسته الحاقی Words و موسیقی اختصاصی بازی است که به‌صورت یکجا در اختیار شما قرار می‌گیرد. بسته الحاقی Words به‌نوعی فرایند ساخت و طراحی بازی Backbone را داخل محیط خودش برای شما روایت خواهد کرد و سوژه‌ای بسیار نوآورانه و جذاب دارد. علاوه بر این موسیقی اختصاصی بازی بسیار زیبا و درخور ماجرای داستانی‌اش است و شنیدن آن گوش‌نواز خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Disco Elysium را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Backbone Artifact Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Multi-core 1.8GHz or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 760 or equivalent
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Multi-core 2.5GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 950 or equivalent
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Backbone: Artifact Edition is crammed full of diverse additions that help flesh out the varied and complex world of Vancouver and build around Howard’s journey.
Featuring the base game and the accompanying soundtrack, the ‘Artifact Edition’ also includes the ‘Words DLC’, which features a script for Backbone that allows you to take a peek at the development process and what it takes to plan out a narrative game.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    بهروز

    مهمان

    دست عزیز شما درد نکنه.

    پاسخ دهید