Life is Strange
سعید ستایش

سازنده ی Life Is Strange در حال کار برروی یک بازی جدید است

سعید ستایش 4 شهریور 1396 بدون دیدگاه
1,158 بازدید

فصل اول بازی Life Is Strange در سال 2015 توسط استدیوی Dontnod Entertainment منتشر شد، این بازی استدیو که بازی‌ها بزرگی در کارنامه ندارد و تقریباً یک استدیوی کوچک و مستقل محسوب می‌شود پس از انتشار Life Is Strange توانست به شهرت بسیار بالایی دست پیدا کند. داستان بازی Life Is Strange در مورد دختری است که در یک شهر خیالی در پی حل کردن معمای یک قتل هست. مهم‌ترین رکنی که باعث موفقیت بازی Life Is Strange شد داستان فلسفی و فوق‌العاده عالی‌اش بود، این بازی آن‌قدر موفق عمل کرد که طی مدت‌زمان کوتاهی توانست به فروش 3 میلیون نسخه‌ی در Steam دست پیدا کند و همین موفقیت‌ها باعث شد که استدیوی سازنده‌ی بازی در سال 2016 فصل دوم Life Is Strange را تائید کند.

حال به‌تازگی طی مصاحبه‌ای که با مدیر استدیوی Dontnod Entertainment انجام‌شده او اشاره‌کرده است که آن‌ها علاوه برساخت Life Is Strange 2 در حال کار بروی یک بازی جدید با همکاری استدیوی معروف Bandai Namco که سری Dark Souls را نیز در کارنامه دارد هستند. او در سخنان خود اشاره کرد که Bandai Namco یک استدیوی عالی است تقریباً می‌توان گفت که همکاری با آن‌ها موفقیت یک بازی را تضمین می‌کند، ما در بازی جدید خود قصد ایجاد یک داستان بسیار تأثیرگذار و قوی مانند بازی Life Is Strange راداریم.

هنوز اطلاعات بیشتری از بازی جدید این دو استدیو در دسترس نیست، استدیوی Dontnod Entertainment قبلاً گفته بود که بازی Life Is Strange 2 در سال 2017 منتشر می‌شود، اما هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه‌ی این بازی نیز در دسترس نیست.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.