دانلود بازی Farming Simulator 22 برای PS5
دانلود بازی Farming Simulator 22 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Farming Simulator 22 برای PS5

پارسی گیم 23 مهر 1400 4 دیدگاه
6,377 بازدید

دانلود بازی Farming Simulator 22 برای پلی استیشن 5

داستان همیشگی شبیه‌سازها در صنعت بازی‌های ویدیویی پایان ندارد و با قدرت در حال ادامه یافتن است. این سبک از بازی‌ها نه‌تنها طرفداران زیادی دارند، بلکه در حوزه‌های مختلفی وارد شده‌اند و تقریباً تمامی فعالیت‌های روزمره انسان‌ها را پوشش می‌دهند. یکی از قدیمی‌ترین سوژه‌ها برای شبیه‌سازی، کشاورزی و مدیریت یک مزرعه بزرگ بود که هنوز هم جذابیت منحصربه‌فرد خودش را دارد. بازی Farming Simulator 22 از استودیو Giants Software جدیدترین عنوان در این سری بوده که تمامی جوانب مدیریت یک مزرعه را در دل گیم پلی خودش جای داده است.

این بازی بهترین تجربه از کشاورزی و مزرعه‌داری مدرن را در اختیار شما قرار می‌دهد. ابتدا باید مزرعه خود را در یکی از سه منطقه آمریکایی یا اروپایی موجود بنا کرده و توسعه و گسترش آن را آغاز کنید. فعالیت‌های زیادی مانند کشاورزی و پرورش محصولات گیاهی، دامداری و همچنین باغداری و ساخت جنگل مصنوعی را می‌توانید در بازی انجام دهید. برای انجام این فعالیت‌ها به تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته‌ای نیز نیازمند هستید که بازی تمامی آن‌ها را در اختیارتان قرار خواهد داد.

بیش از 400 مدل مختلف ماشین‌آلات کشاورزی از برندهای معروف در بازی حضور دارند. از گاوآهن‌های مدرن گرفته تا انواع تراکتورها و ماشین‌های درو کردن محصولات. هر کدام از این وسیله‌ها، مکانیک جدیدی را به گیم پلی بازی اضافه می‌کنند و کارکردن با آن‌ها نیازمند کسب مهارت و شناخت کاملی است که به‌مرور به دست خواهید آورد. سایر عناصر بازی مانند شبیه‌سازهای کلاسیک بوده و شما با پرورش محصولات مختلف و فروش آن‌ها، درآمد کسب کرده و آن را خرج توسعه و بهبود مزرعه خود خواهید کرد. این ویژگی‌ها در کنار گرافیک مدرن و زیبای بازی، تجربه‌ای شیرین از کشاورزی امروزی را در اختیار شما قرار می‌دهد که نظیرش را در هیچ بازی ویدیویی دیگر نخواهید یافت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lawn Mowing Simulator و Train Sim World 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Farming Simulator 22 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Take on the role of a modern farmer and creatively build your farm in three diverse American and European environments. Farming Simulator 22 offers a huge variety of farming operations focusing on agriculture, animal husbandry and forestry – now with the exciting addition of seasonal cycles!
More than 400 machines and tools from over 100 real agricultural brands like John Deere, CLAAS, Case IH, New Holland, Fendt, Massey Ferguson, Valtra and many more are included to sow and harvest crops like wheat, corn, potatoes and cotton. New machine categories and crops will add new gameplay mechanics to the experience.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    شادمهر

    مهمان

    سلام این بازی برایه پلی۴ نمیشه?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام برای pc کی لینک دانلود میزاری

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام این بازی هنوز نیامده چطور لینک دانلود داره؟ لینک ها فقط واسه ps5 هستش ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      بله