دانلود بازی Virtual Rides 3 Forge برای PC
دانلود بازی Virtual Rides 3 Forge برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Virtual Rides 3 Forge برای PC

پارسی گیم 4 دی 1400 بدون دیدگاه
1,559 بازدید

دانلود بازی Virtual Rides 3 Forge برای کامپیوتر

واقعیت مجازی مسیر طولانی‌ای را همچنان باید ادامه دهد اما تا همین جا نیز، پیشرفت قابل‌توجهی کرده است. دوربین‌های واقعیت مجازی و سخت‌افزارهای مدرن باعث شده‌اند تا تجربه این سبک از سرگرمی چند قدم به جلو برود. هرچند هنوز بازی‌های زیادی برای واقعیت مجازی منتشر نشده اما استودیوهای سازنده سعی می‌کنند سوژه‌های جذاب و متفاوتی را در قالب این عناوین منتشر کنند. بازی Virtual Rides 3 از استودیو Pixelsplit Simulations عنوانی جذاب در سبک شبیه‌ساز واقعیت مجازی بوده که شما را وارد یک شهربازی خیالی می‌کند تا از آن لذت ببرید. به‌تازگی بسته الحاقی Forge نیز برای بازی منتشر شده است.

سوژه این بازی بسیار ساده است. شما وارد یکی از بزرگ‌ترین و باجزییات ترین شهربازی‌های مجازی خواهید شد و از تجربه سوار شدن وسایل مختلف درون آن لذت می‌برید. درون بازی بیش از 20 وسیله جذاب وجود داشته که همگی با جزییات بسیار بالا و واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند. شما علاوه بر اینکه می‌توانید خودتان به‌عنوان مشتری سوار این وسیله‌ها شوید، در نقش مأمور اصلی دستگاه هم بازی خواهید کرد و با قرار گرفتن در اتاق کنترل، امور دستگاه را به عهده می‌گیرید.

بخشی از بازی نیز به شخصی‌سازی و تغییر ظاهر وسایل شهربازی اختصاص دارد تا بتوانید چیزهای کوچکی را به سلیقه خود تغییر دهید. وجود چرخه روز و شب باعث می‌شود این بازی نورپردازی‌ها و سایه‌های زیبا و خیره‌کننده‌ای را پیش چشمان شما به نمایش بکشاند و تجربه‌ای لذت‌بخش از شبیه‌سازی و دنیای مجازی را به خوردتان دهد.

در بسته الحاقی Forge وسیله جدیدی با همین نام به بازی اضافه شده است که در نزدیکی دریاچه و قسمت جنوبی شهربازی قرار دارد. این وسیله از لحاظ هیجان به‌قدری جذاب است که با سوار شدنش به‌صورت واقعیت مجازی، قطعاً آدرنالین ترشح می‌کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Universe Sandbox و Microsoft Flight Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Virtual Rides 3 Forge با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64-Bit), Windows 8.1 and Windows 10
Processor: (AMD): AMD FX-6350 (Intel): Core i5 6600K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: (AMD): AMD Radeon™ HD 7850 7850 2 GB (NVIDIA): nVidia GeForce® GTX 660 2 GB (VR): nVidia GeForce® GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A new ride was spotted at the Virtual Rides 3 fairground. The new ride “Forge” is located at an idyllic lake in the lower part of the city forest and gives its visitors a wild ride with high G-forces. And the whole thing upside down. Discover this unique ride in the new Virtual Rides 3 DLC!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.