دانلود بازی Shores Unknown برای PC
دانلود بازی Shores Unknown برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Natsuki Chronicles برای PC

پارسی گیم 30 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,758 بازدید

دانلود بازی Natsuki Chronicles برای کامپیوتر

امروزه بسیاری از بازی‌های سبک آرکید مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند. برخی خواستار تجربه‌ای نوستالژیک از دوران گذشته هستند و برخی دیگر نیز صرفاً از عناوین ساده‌تر با پیچیدگی کمتر لذت می‌برند. یکی از سوژه‌های محبوب در سبک آرکید، سفینه‌های فضایی و نبرد با آن‌ها بوده که از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. بازی Natsuki Chronicles از استودیو Qute عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که ماجراجویی‌های مهیج و جذابی را به خورد شما خواهد داد.

شما در این بازی داستان زندگی یک خلبان ماهر با نام Natsuki را دنبال خواهید کرد. مراحل بازی از خاطرات گذشته او که در آن خلبانی تازه‌کار بود شروع شده و تا امروز که به مهارت بالایی دست پیدا کرده ادامه خواهد داشت. سبک و سیاق شخصیت‌ها از انیمه‌های ژاپنی الهام گرفته شده و گرافیک هنری بازی نیز با همین اصول طراحی شده است.

بازی مراحلی در گذشته و زمان حال داشته که بیش از 10 قسمت مختلف را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد. سفینه فضایی شما به 3 مدل سلاح اصلی دسترسی داشته که هر کدام ویژگی منحصربه‌فردی دارند و می‌توانید آن‌ها را ارتقا نیز دهید. علاوه بر سلاح‌های اصلی، طیف گسترده‌ای از تجهیزات جانبی برای سفینه پیدا می‌کنید که هر کدام قابلیت جدیدی را به آن اضافه خواهند کرد. این ویژگی‌ها، ارزش تکرار بازی را چند برابر خواهد کرد.

چالش‌برانگیز بودن بازی هم در سطح مناسبی قرار داشته و مراحل به‌تدریج سخت‌تر می‌شوند و با دشمنان سرسخت‌تری مبارزه خواهید کرد. اصول گیم پلی مانند بسیاری از بازی‌های آرکید، شلیک کردن و جاخالی دادن از آتش دشمنان است که تجربه‌ای ساده و لذت‌بخش را برای شما رقم خواهد زد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Beat Saber و Guilty Gear را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Natsuki Chronicles با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64bit), Windows 8.1 (64bit)
Processor: 2 cores, 2.0GHz or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce or RADEON, VRAM 2GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: 4 cores, 3.0GHz or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX or RADEON RX, VRAM 4GB or better

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

New dramatic horizontal shoot ’em up that takes place in the same setting as Ginga Force. An immersive story that follows protagonist Natsuki. Discover the story of her past as a rookie pilot up to present day with events that are parallel to those in Ginga Force.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.