دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries JumpShip Edition برای PC
دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries JumpShip Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries JumpShip Edition برای PC

پارسی گیم 30 آذر 1400 1 دیدگاه
4,366 بازدید

دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries JumpShip Edition برای کامپیوتر

عناوین جنگی به‌خصوص اگر در سبک و سیاقی آینده‌گرایانه و علمی تخیلی طراحی شوند به‌شدت می‌توانند برای بازیکن سرگرم‌کننده و مهیج باشند. دنیای آینده می‌تواند جنگ‌افزارهای خیالی و مهیجی را به بطن بازی اضافه کند و هیجان بیشتری در اختیار بازیکن قرار دهد. بازی MechWarrior 5 Mercenaries از استودیو Piranha Games عنوانی در سبک شوتر و اکشن بوده که کنترل ربات‌های جنگی بسیار پیشرفته و غول‌پیکر را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با آن‌ها وارد نبردهایی مهیج شوید. به‌تازگی بنسخه Jumpship که کامل‌ترین نسخه محسوب می‌شود، برای بازی منتشر شده است.

بازی در سال 3015 میلادی جریان دارد و بشریت تعداد بسیاری از منظومه‌ها را فتح کرده در آن کلونی‌های جدید خودش را تشکیل داده است. این اکتشافات آن‌ها را به منطقه‌ای جدید در کهکشان به اسم Inner Sphere رسانده. جامعه انسانی اکنون به گروه‌ها و فرقه‌های مختلفی تبدیل شده که دائم با یکدیگر در حال جنگ بر سر کنترل مناطق بیشتر هستند تا بتوانند منابع ارزشمند آنجا را برای خود مصرف کنند. شما در نقش مزدورانی هستید که از این موقعیت بهترین استفاده را کرده و با استفاده از جنگ‌افزارهای خود، به این نبردهای مهیج ملحق می‌شوید.

شما رهبر گروه خود بوده و باید سایر موارد را مانند استخدام اعضای جدید، خریداری ربات‌ها را مدیریت کرده و روابط خود با سایر گروه‌ها و فرقه‌ها حفظ کنید. میدان‌های نبرد مملو از لحظه‌های مهیج و سرگرم‌کننده است و مبارزه در قالب این ربات‌های پیشرفته به‌شدت لذت‌بخش خواهد بود. تقابل شما با ربات‌های دشمن که مانند شما قدرتمند هستند هم چالش جذاب و جالبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و ربات‌های غول‌پیکری که کنترل می‌کنید، BattleMech نام دارند. با تجربه این بازی، یاد عناوینی مانند دو شماره Titanfall خواهید افتاد با این تفاوت که تمام بازی از کابین ربات‌ها دنبال می‌شود و تنوع آن‌ها بیشتر است. بیش از 50 مدل ربات با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد. همچنین می‌توانید با استفاده از منابع و پولی که به دست می‌آورید، اجزای مختلف آن‌ها را ارتقا داده و قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی آن‌ها را بهبود بخشید.

نسخه Jumpshit Edition کامل‌ترین نسخه بازی بوده و شامل تمامی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی می‌شود. سه بسته الحاقی اصلی بازی در کنار محتوای اضافی اختصاصی در این نسخه وجود دارند و از همان ابتدا می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این موسیقی اصلی بازی، تصاویر پس‌زمینه اختصاصی و راهنمایی 58 صفحه‌ای از ربات‌ها در کنار این محتوای اضافی وجود دارند تا کامل‌ترین تجربه نبرد با ربات‌های پیشرفته و آینده‌گرایانه را به خورد خود دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Arma 3 و Titanfall 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries JumpShip Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i3-7100/AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770/AMD Radeon R9 280X
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Additional Notes: Broadband internet connection is needed to play and host Co-op games. Internet Connection is NOT Required for Single player once the game is downloaded.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit version)
Processor: Intel Core i7-6700K/AMD Ryzen 7 1700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070/AMD RX Vega 56
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Additional Notes: Broadband internet connection is needed to play and host Co-op games. Internet Connection is NOT Required for Single player once the game is downloaded.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

MechWarrior 5: Mercenaries – JumpShip Edition includes MechWarrior 5: Mercenaries including the year one update and the New Legendary update featuring melee and Mech switching, the first DLC Heroes of the Inner Sphere, Legend of the Kestrel Lancers Expansion, and the MechWarrior 5: Mercenaries Digital Extras. Step inside the JumpShip Edition to experience everything MechWarrior 5: Mercenaries has to offer.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 22.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر مهدی

    مهمان

    سلام خسته نباشید این بازی رو میشه دونفره بازی کرد؟¿

    پاسخ دهید