دانلود بازی Alfred Hitchcock Vertigo برای PC
دانلود بازی Alfred Hitchcock Vertigo برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Alfred Hitchcock Vertigo برای PC

پارسی گیم 27 آذر 1400 بدون دیدگاه
3,300 بازدید

دانلود بازی Alfred Hitchcock Vertigo برای کامپیوتر

آلفرد هیچکاک اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین فیلم‌سازهایی است که تاریخ سینما به خود دیده است. تاثیری که وی روی سینما گذاشت و فیلم‌هایی که خلق کرد، همچنان روی کارگردان‌ها و فیلم‌ها و حتی بازی‌های ویدیویی نیز تاثیر گذار است. به جرئت می‌توان فیلم سرگیجه هیچکاک را بهترین کار او دانست که به باور بسیاری، بهترین فیلم تاریخ هالیوود است. استودیو Pendulo اوایل سال از یک بازی داستانی بر مبنای فیلم سرگیجه به نام Alfred Hitchcock Vertigo برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر رونمایی کرد که توجه بسیاری از فیلم‌بازها را به خود جلب کرد. با دانلود بازی Alfred Hitchcock Vertigo واقعیت و خیال را به چالش خواهید کشید و در دنیایی آکنده با ترس و وحشت غرق خواهید شد.

بازی Alfred Hitchcock Vertigo با الهام از فیلم سرگیجه ساخته شده است و داستان متفاوتی را دنبال می‌کند. اد میلر که نویسنده‌ی چیره‌دستی است دچار اتفاق ناخوشایندی می‌شود و به باور خود، تصادف کرده است. در حالی که پلیس هیچ‌کس را داخل اتومبیل پیدا نکرده است؛ اما او باور دارد که همراه همسر و دخترش بوده است و دیگر خبری از آنها نیست. این واقعه به حدی روی او تاثیر می‌گذارد که دچار سرگیجه می‌شود و برای درمان خود به روان‌پزشک رو می‌آورد تا بتواند وقایع تراژیک آن روز را به یاد بیاورد. با دانلود بازی سرگیجه، خود را برای یکی از ترسناک‌ترین سفرها به ذهن آدمی آماده کنید؛ در آخر به حقیقتی دست پیدا می‌کنید که از مدهوشی و دیوانگی بدتر است. همانطور که مادلین در فیلم اصلی می‌گوید: «هیچ چیز غیر از تاریکی وجود ندارد».

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی، داستانی بی‌نظیر است که همراه با عناصر مهمی مانند جنون و عقده‌های روانی به اوج می‌رسد. نویسندگان موفق به خلق داستانی بی‌نظیر شده‌اند که بازی‌کننده را تا آخرین لحظه پای بازی نگه می‌دارد. با دانلود بازی Alfred Hitchcock Vertigo برای کامپیوتر، کنترل سه شخصیت مختلف را قبول خواهید کرد. هر بخش از داستان توسط یک شخصیت روایت می‌شود و قرار نیست تنها یک جنبه از داستان روان‌شناختی بازی را متوجه شوید. توسعه‌دهندگان سعی کرده‌اند چندین بازه‌ی زمانی موازی را به گیم پلی اضافه کنند تا مرز میان واقعیت و خیال مشخص نباشد. طراح بازی به منظور جلوگیری از روایت یک داستان تکراری، تنها درون‌مایه و سبک روایی فیلم سرگیجه را استفاده کرده و روایتی کاملا شخصی را پرورانده است و همچنین از فیلم‌های دیگری مانند روانی هیچکاک نیز استفاده کرده است.

روند بازی Alfred Hitchcock Vertigo بدین شکل است که باید وارد ذهن شخصیت‌ها شوید و دنیا را از دید آنها جستجو کنید. همچنین المان‌هایی برای جستجو و بازرسی نیز وجود دارد تا بتوانید اطلاعات بیشتری از داستان دریافت کنید. بازی سرگیجه به دنبال نوآوری در روایت است و تکنیک‌های ژانر ترسناک روان‌شناختی را به بهترین وجه ممکن به کار برده است. یادتان باشد که خبری از نبرد و یادگیری توانایی‌ها جدید نیست و این یک اثر داستانی تعاملی است که می‌خواهد شما را به بهترین وجه ممکن داخل ذهن شخصیت‌ها قرار دهد و در عین حال، سرگرم‌کننده و جالب به نظر برسد.

اگر به چنین بازی‌هایی علاقه‌مند هستید، بهتر است Life is Strange True Colors و Beyond Two Souls را تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Alfred Hitchcock Vertigo با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later, 64-bit
Processor: Intel Core i5 (3GHz) 4º generation or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960 or AMD R9 285 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 42 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Window 10 (64-bit OS required)
Processor: Intel i7 (9º gen) (>3GHz)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 12
Storage: 42 GB available space
Additional Notes: SSD recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Ed Miller, a writer, came out unscathed from his car crash down into Brody Canyon, California.
Even though no one was found inside the car wreckage, Ed insists that he was traveling with his wife and daughter. Traumatized by the event, he begins to suffer from severe vertigo. As he starts therapy, he will try to uncover what really happened on that tragic day.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.