دانلود بازی Clid the Snail برای PC
دانلود بازی Clid the Snail برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Clid the Snail برای PC

پارسی گیم 25 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,890 بازدید

دانلود بازی Clid the Snail برای کامپیوتر

سبک شوتر زیرشاخه‌های زیادی دارد و از همان ابتدای ظهورش در صنعت بازی‌های ویدیویی، به‌شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. اکشن و هیجان بالا در گیم پلی علت اصلی محبوبیت این سبک بوده و به‌تبع آن، زیرشاخه‌های متعددی برایش تعریف می‌شود. شوترهای اول‌شخص، سوم شخص و ایزومتریک که سبکی استراتژیک تر را به خورد مخاطب می‌دهند از ارکان اصلی این ژانر هستند. بازی Clid the Snail از استودیو Weird Beluga عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که شما را در قدم‌های یک حلزون ماهر و تادندان‌مسلح قرار می‌دهد تا در ماجراجویی‌های اکشن و مهیجی همراهش باشید.

داستان بازی در آینده‌ای دور جریان دارد که اثری از تمدن بشریت نیست و حیوانات مختلف با پیشرفت و تکامل، جای آن‌ها را گرفته‌اند. شما در نقش Clid که یک حلزون خرابکار و مسلح است وارد دنیای بازی خواهید شد و جالب است بدانید که به‌تازگی از شهر اصلی طرد شده‌اید. حال باید در کنار گروه دیگری از طردشدگان، مکان جدیدی را برای سکونت پیدا کنید، اما در این مسیر به بیماری واگیرداری برخورد می‌کنند که سرزمین را درگیر کرده است و درنتیجه تصمیم می‌گیرند این موضوع را نیز حل کنند.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و مبارزات جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را در سبک شوتر به خورد شما می‌دهد. ساخت‌وساز سلاح‌ها و تجهیزات جنگی بخش مهمی از بازی است و علاوه بر نبردهای اکشن، گاهی باید با شلیک به نقاط مهم، پازل‌ها ومعماها را حل کرده و از موانع مختلف در مراحل بازی عبور کنید. وجود کاراکترهای بامزه و نژادهای مختلفی از حیوان‌های تکامل‌یافته از دیگر ویژگی‌های این بازی هستند که تجربه آن را سرگرم‌کننده و لذت‌بخش می‌کند. دنیای آینده‌گرایانه حیوانات که مملو از سلاح و نارنجک است قطعاً ارزش تجربه کردن و گشت‌وگذار را دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Surviving the Aftermath و The Ascent را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Clid the Snail با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8.1 / 10
Processor: AMD FX 4300 / Intel Core i3-4130
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon HD 7870 / GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 4290 MB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard
Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: AMD FX 8350 / Intel Core i5-4690K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Radeon R9 380 / GeForce GTX 1050-Ti
DirectX: Version 12
Storage: 4290 MB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard
Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a world where only the distant memory of human existence still lingers, you play as Clid, a troublemaking, eccentric snail who has just been exiled from his home citadel. Joined by a faithful and talkative firefly, Belu, you will meet a peculiar gang of outcasts and find a place to call home. Among this new group of friends, you will discover a newfound purpose: Exterminating the mysterious slug plague that is ravaging the land.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.