دانلود بازی Mothergunship برای PC
دانلود بازی Mothergunship برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mothergunship برای PC

پارسی گیم 25 آذر 1400 بدون دیدگاه
3,094 بازدید

دانلود بازی Mothergunship برای کامپیوتر

سبک شوتر اول‌شخص از گذشته تا به امروز یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی بوده است. تجربه در دست گرفتن سلاح‌های مختلف و شلیک با آن‌ها برای بسیاری مهیج و سرگرم‌کننده بوده و عناوین بسیاری با سوژه‌های مختلف برای آن منتشر شده است. برخی از بازی‌های شوتر در دوران جنگ‌های قدیم جریان دارند، برخی در جنگ‌های مدرن و امروزی و برخی دیگر نیز سبک و سیاقی علمی تخیلی به خود گرفته و ما را وارد نبردهای آینده‌گرایانه در فضا و کهکشان می‌کنند. بازی Mothergunship از استودیو Grip Digital عنوانی جذاب در همین سبک است که شما را با نبردهای اکشن و مهیج فضایی، مدت‌ها سرگرم نگه خواهد داشت.

در این بازی چندان نباید دنبال داستان قوی بگردید زیرا همه‌چیز در گیم پلی جذاب و مهیجش خلاصه می‌شود. شما یک سرباز ماهر در آینده هستید که باید به نبرد با ربات‌های پیشرفته و یاغی بروید و پس از رسیدن به سفینه فضایی مرکزی آن‌ها، یک بار برای همیشه دنیا را از وجودشان پاک کنید. گیم پلی بازی سبک شوتر اول‌شخص کلاسیک را به شیوه‌ای مدرن به خورد شما می‌دهد. شما در این بازی وقت سر خاراندن نیز نخواهید داشت و به‌طور دائمی، در مبارزاتی نفس‌گیر و سرعتی درگیر می‌شوید.

شلیک کردن و جاخالی دادن از گلوله‌های دشمنان کلید اصلی برای موفقیت است. حجم اکشن و جلوه‌های ویژه بازی به لطف تصویرپردازی مناسب و آینده‌گرایانه بسیار بالا بوده و سطح آدرنالین خون شما را بالا می‌برد. بخشی از گیم پلی نیز به ساخت‌وساز و ارتقا سلاح‌ها و تجهیزاتی که همراه دارید خلاصه می‌شود. در این قسمت آزادی عمل شما بسیار بالا بوده و بسته به خلاقیت و سلیقه خود، می‌توانید سلاح‌های مرگبار و آینده‌گرایانه مختلفی بسازید و دشمنان را توسط آن‌ها به رگبار ببندید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Doom Eternal و Noita را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mothergunship با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 750 Ti 2GB / AMD Radeon R7 265
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-6600K / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB / AMD Radeon RX 580 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

MOTHERGUNSHIP mixes bullet-hell intensity with the FPS genre, and brings one of the largest gun customization options seen in video games. It’s up to you to equip your over-the-top arsenal and defeat a robotic alien armada that has conquered Earth.
Craft gun monstrosities that no reasonable person could ever lift, fight gigantic bosses and experience randomized mayhem as you battle your way to the heart of the fleet to destroy the MOTHERGUNSHIP!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.