دانلود بازی Good Company برای PC
دانلود بازی Good Company برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Good Company برای PC

پارسی گیم 23 آذر 1400 بدون دیدگاه
3,500 بازدید

دانلود بازی Good Company برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز و مدیریتی به یکی از وزنه‌های بزرگ در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند و روزبه‌روز، تنوع و تعداد آن‌ها بیشتر می‌شود. امروزه در این سبک جذاب می‌توان فعالیت‌های بسیاری را تجربه کرد و از آن لذت برد. بازی Good Company از استودیو Chasing Carrots عنوانی جذاب و متفاوت در همین سبک مدیریتی بوده که در آن باید راه‌اندازی یک خط تولید بزرگ و کارآمد را بر عهده بگیرید و با ارائه محصولات باکیفیت و رسیدگی به خواسته‌های کارمندان خود، به برترین تولیدکننده منطقه تبدیل شوید.

محوریت اصلی بازی خطوط تولید محصولات تکنولوژی بوده و عمق بسیار زیادی دارد. شما ابتدا کارخانه کوچکی را در Silicon Valley معروف در اختیار خواهید گرفت و به‌تدریج آن را توسعه داده و به یک تولیدکننده قابل و بزرگ تبدیل خواهید شد. در این مسیر باید جوانب مختلف بسیاری را در نظر داشته باشید تا بتوانید موفق شوید. با تجربه این بازی کاملاً متوجه می‌شوید که شرکت‌های بزرگ در صنعت تکنولوژی مسیر خود را از کجا آغاز کرده‌اند و چگونه به مطرح‌ترین شرکت‌ها در دنیا تبدیل شده‌اند.

گیم پلی بازی مانند تمامی عناوین شبیه‌ساز، ساخت‌وساز و مدیریت را بر عهده شما قرار می‌دهد. زاویه دوربین ایزومتریک بازی، دید خوبی از تمامی محیط به شما می‌دهد و بخش راهنما هم تمامی موارد لازم را برای پیشروی به شما آموزش خواهد داد. از آنجا که عمق محتوای بازی زیاد است، مدتی طول خواهد کشید که تمامی چیزها را یاد بگیرید. همچنین هرچه شرکت خود را گسترده‌تر کنید و خط تولید پیچیده‌تر و پیشرفته‌تری بسازید، مدیریتش نیز سخت‌تر می‌شود.

ارائه هدف‌های کوتاه و بلندمدت برای شرکت، رسیدگی به درخواست کارمندان، بررسی کیفیت محصولات، سرویس دوره‌ای برای تجهیزات و بسیاری چیزهای دیگر از جمله مواردی است که باید در این بازی به آن توجه داشته باشید. بخش داستانی بازی هم مأموریت‌های جذابی را بر عهده شما قرار می‌دهد که در کنار بخش مدیریتی، بیشتر درگیر شوید و خودتان را سرگرم کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Timberborn و Factorio را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Good Company با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 10 – 64bit
Processor: Intel Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 560, AMD Radeon HD 6970
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Windows compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Good Company is an in-depth management sim about building a bustling tech corporation in a world inspired by the trail-blazing spirit of Silicon Valley.
Assemble complex production lines, manage employee logistics, and sell high-quality products on the market to become the best company in the whole county! Turn a garage into your first manufacturing headquarters and eventually develop it into a leading tech corp. Purchase materials, hire staff and craft a wide range of items as you focus on building an efficient production line that always keeps the goods flowing!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.