دانلود بازی Alekhines Gun برای PC
دانلود بازی Alekhines Gun برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Alekhines Gun برای PC

پارسی گیم 28 آذر 1400 3 دیدگاه
7,518 بازدید

دانلود بازی Alekhines Gun برای کامپیوتر

دوران جنگ سرد، دوران تاریکی برای بشریت محسوب می‌شود. تنش‌های بالا بین شوروی و ایالات‌متحده، امکان وقوع فاجعه اتمی و بسیاری موارد دیگر علت این موضوع بوده‌اند و آن را به سوژه‌ای مناسب برای ساخت فیلم، سریال و بازی‌های ویدیویی تبدیل کرده است. تا به امروز عناوین کمتری جنگ سرد را به‌عنوان سوژه اصلی خود برگزیده‌اند. بازی Alekhines Gun از استودیو Haggard Games عنوانی اکشن و ماجرایی بوده که ماجراهای یک جاسوس و قاتل اهل شوروی را برای شما روایت خواهد کرد.

کاراکتر شما مأموری به اسم Alekhines بوده که بسیار ماهر و کار بلد بوده و عضو نیروی ویژه شوروی است. ماجراهایی باعث می‌شود شما به دلیل انسانیت و حس نوع‌دوستی، به کشور خود پشت کرده و در کنار یکی از مأموری‌های CIA همکار شوید. هدف مشخص است، شما باید آتش این تنش‌ها در دوران جنگ سرد را خاموش کرده و از وقوع فجایع بزرگ جلوگیری کنید. هر حرکت اشتباهی می‌تواند منجر به وقوع جنگ بزرگ و بلایای بدی شود.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و 11 مرحله در سبک جهان‌باز را داخل آن تجربه خواهید کرد. روند غیرخطی مأموریت‌ها و آزادی عمل شما یکی از جذابیت‌های اصلی این بازی به‌حساب می‌آید. مناطقی از ایالات‌متحده، اروپا و کوبا را در این بازی گشت‌وگذار می‌کنید و مسیرهای مختلف و مخفی را برای اجرای هر مأموریت امتحان خواهید کرد. هدف‌های اصلی نیز بسته به سلیقه شما قرار می‌گیرند و هر کدام را به ترتیب دلخواه می‌توانید از بین ببرید.

تمرکز به مخفی‌کاری از ویژگی‌های گیم پلی است که باید به آن دقت داشته باشید. استفاده از ابزارها و تجهیزات مختلف برای از بین بردن دشمنان به شکل مخفیانه، امری حیاتی محسوب می‌شود. سبک و سیاق طراحی گرافیکی، سلاح‌ها و محیط‌ها نیز مطابق با دوران جنگ سرد بوده و حس و حال خوبی از آن زمان پرتنش را به شما منتقل می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Deathloop و Dishonored 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Alekhines Gun با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: 2.0 GHz Intel or equal AMD-Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB OF VIDEO MEMORY ATI RADEON HD 2600/NVIDIA GEFORCE 8600 OR HIGHER
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It is the height of the Cold War, a time of global uncertainty and civil unrest. You are Agent Alekhine, a highly skilled Russian assassin, driven by a moral compass that leads you headfirst into a covert operation unsanctioned by the country you previously served.
Working alongside American CIA agents, your mission is clear – though how you accomplish it is anything but – as the tension of a nuclear standoff grows with each passing minute. Enemies and allies blur; truth is as nebulous as your identity. In a world where one wrong move could be the end of you, navigating a new direction comes at a price.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام
    رو ویندوز 10 اجرا میشه ؟

    پاسخ دهید
    • AMIR

      AMIR در پاسخ به امیرحسین

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    دانیال

    مهمان

    در حد یه بازیِ تفننی خوبه.

    پاسخ دهید