دانلود بازی Before Your Eyes برای PC
دانلود بازی Before Your Eyes برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Before Your Eyes برای PC

پارسی گیم 23 آذر 1400 بدون دیدگاه
4,391 بازدید

دانلود بازی Before Your Eyes برای کامپیوتر

ساخت بازی‌های داستان محور چالش بسیار بزرگی برای سازندگان است زیرا علاوه بر اینکه باید نوآوری و خلاقیت در خود ماجرای بازی ارائه دهند، سبک روایت داستان نیز باید مهیج باشد تا بازیکن را به دنبال خود کشیده و او را برای ادامه دادن بازی ترغیب کند. زمانی که تمامی این موارد رعایت شود، می‌توان تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت را در قالب یک بازی ویدیویی به خورد بازیکن داد. بازی Before Your Eyes از استودیو GoodbyeWorld Games عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که برای پیشروی در آن باید از مکانیک ساده و متفاوت در آن استفاده کنید که پلک زدن در دنیای واقعی است.

این بازی داستان سفر یک نفر به دنیای بعدی در کالبد روحانی‌اش را روایت می‌کند. شروع داستان پس از مرگ شما بوده و خودتان را بر روی یک کشتی افسانه‌ای می‌یابید. کاپیتان این کشتی مرموز وظیفه دارد تا ارواح را به سمت زندگی بعدی خودشان هدایت کند ولی برای کمک به آن‌ها ابتدا باید داستان زندگی هرکدام را یاد بگیرد. شما نیز از این قاعده مستثنا نیستید و برای همین او شما را به لحظات مهم زندگی خود در زمانی که زنده بودید می‌فرستد تا بار دیگر آن‌ها را تجربه کنید.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این بازی در سبک روایت داستان، استفاده از مکانیک پلک زدن است، نه پلک زدن کاراکتر شما در دنیای بازی بلکه پلک زدن خودتان در دنیای واقعی که به کمک وب‌کم انجام می‌شود! زاویه دوربین بازی اول‌شخص بوده و شما با وصل کردن وب‌کم خود و پلک زدن در آن پیشروی خواهید کرد. در طول داستان، لحظه‌های مهمی از زندگی خود را تجربه خواهید کرد، لحظه‌هایی شیرین مانند عشق اول، روزی خوب در کنار خانواده و یا بهتری تولدتان. اما به‌مرور کاپیتان کشتی به شما مشکوک شده و خاطراتی تلخ‌تر را نمایان می‌کند که شاید به دلایلی هیچ‌وقت نمی‌خواستید تجربه کنید؛ اما برای عبور از دنیای مادی باید با آن‌ها مواجه شوید.

این بازی با مکانیکی نوآورانه و متفاوت در گیم پلی در کنار داستانی بسیار جذاب و تأثیرگذار، می‌تواند تجربه‌ای به‌شدت لذت‌بخش را در اختیار شما قرار دهد. پس چشم‌های خودتان را برای پلک زدن و عبور به دنیای بعدی آماده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Road 96 و Journey را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Before Your Eyes با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit and above
Processor: AMD Athlon X4 880K 4Ghz or Intel Pentium G4500 3.5Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 520 or AMD Radeon Vega Integrated Graphics
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen 1500X 3.5Ghz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD RX 480, NVIDIA GTX 970, 4 GB of Video Memory and above
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Before Your Eyes is a first person narrative adventure which tells the story of a soul’s journey into the afterlife using a new and innovative form of interaction—your real-life blinks.
The story begins after your death, aboard the ship of a mythical Ferryman tasked with shepherding souls to the afterlife. In order to help you pass on, he must first learn the story of your life. And so, he sends you back to relive your most important moments.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.