Shroud - شرود
محمد صادق شجاعی

Shroud باور دارد که استریم کردن بازی‌ های ویدیویی یک شغل محسوب نمی‌شود

محمد صادق شجاعی 22 آذر 1400 1 دیدگاه
353 بازدید

Shroud، استریمر مشهور و ورزشکار سابق ورزش‌های الکترونیک، در طی یکی از جلسات پرسش و پاسخ که هفته قبل برگزار شد، در پاسخ به یکی از کاربران گفت که طبق باور او تجربه و استریم کردن بازی‌ های مختلف یک شغل نیست.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کاربری از شرود که این روز‌ها طرفداران بسیاری داشته و تمرکز خود را روی استریم معطوف کرده، پرسیده که آیا او تصمیم داشته به دنیای حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی بازگردد یا قصد دارد استریم کردن را ادامه دهد. Shroud در پاسخ گفت که چنین تصمیمی نداشته و هیچگاه به eSports باز نمی‌گردد؛ زیرا او چندان علاقه‌ای به کار کردن ندارد. او در این باره گفته است:

حتما تا الان متوجه این قضیه شده‌اید. من کار کردن را دوست ندارم. به همین دلیل هست که استریم می‌کنم. اصلا علاقه‌ای به کار کردن ندارم. کار کردن مزخرف است. بنابراین، اگر حرفه‌ای وجود داشته باشد که به کار و تلاش نیاز دارد، به احتمال نیاز آن را انجام نخواهم داد.

زمانی که یک از طرفداران و دنبال‌کنندگان شرود به این موضوع اشاره کرد که استریم کردن به خودی خود یک شغل محسوب می‌شود، شرود به سرعت این سوال را مطرح کرد که آیا واقعا چنین امری حقیقت دارد یا خیر. Shroud در ادامه می‌پرسد «آیا استریم کردن شغل است؟» و می‌گوید که به اعتقاد او چنین باوری چیزی جز یک «شوخی مسخره» نیست. او دلیل خود را این‌گونه شرح می‌دهد که «روی صندلی‌اش نشسته و به معنای واقعی کلمه هیچ‌کاری انجام نمی‌دهد»، در نتیجه استریم کردن را شغل نمی‌داند. شرود توضیح می‌دهد که به اعتقاد او حتی مدیریت فروشگاه و خط تولید کالا‌هایش نیز یک شغل محسوب نمی‌شود. او می‌گوید که بسیاری از طرح‌های استفاده شده برای کالاهایش از قبل کشیده شده‌اند و او تنها وظیفه انتخاب یا رد آن‌ها را بر عهده داشته است. در نتیجه طبق باور او مدیریت فروشگاه Shroud Store نیز مفهوم شغل را ندارد.

 

Shroud - شرود

Shroud پیش از این در تیم Cloud9 عضویت داشته است

Shroud قبلا بازیکن حرفه‌ای بازی Counter-Strike: Global Offensive بود و در سال‌های 2014 تا 2018 به عنوان عضوی از تیم Cloud9 فعالیت می‌کرد. در مدت کوتاهی پس از بازنشستگی از مسابقات حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی، شرود به استریم کردن رو آورد و فروشگاه عرضه محصولاتش را نیز راه‌اندازی کرد. بر اساس اعتقاد او مبنی بر اینکه استریم کردن شغل محسوب نمی‌شود، در طی چهار سال گذشته او حتی یک روز هم کار نکرده است. با این وجود که Shroud تلاش نکرده تا جنجال به پا کند، اما اظهارات او در راستای بحث و جدل دائمی در رابطه با در نظر گرفتن استریم به عنوان یک شغل یا محسوب کردن آن به عنوان یک سرگرمی، قرار می‌گیرند. استریمر‌ها به طور فزاینده‌ای در مورد سختی‌ها و دشوار‌های استریم کردن صحبت می‌کنند و آن را در بین پر‌در‌دسر‌ترین مشاغل قرار می‌دهند. شرود یکی از معدود استریمر‌های مشهور و محبوب است که چنین اعتقادی ندارد.

کانال Shroud در توییچ بیش از 9 میلیون فالوور دارد که به این واسطه یکی از محبوب‌ترین استریمر‌های این پلتفرم است. او همچنین کانالی در یوتیوب دارد که حدود هفت میلیون نفر آن را سابسکرایت کرده‌اند. ویدیو‌های این استریمر در توییچ معمولا 500 میلیون بازدید داشته و روی یوتیوب به میزان 800 میلیون بار دیده می‌شوند.

نظر شما در مورد گفته‌های شرود چیست؟ آیا شما استریم کردن را یک شغل می‌دانید یا مخالف این ادعا هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    digiparsigamehot

    مهمان

    خخخخخ جوک سال گفت اخه پول زیاد دل شوزده نمیدونه چه کار کنه این حرف و میزنه

    پاسخ دهید