دانلود بازی Mini Motorways برای PC
دانلود بازی Mini Motorways برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mini Motorways برای PC

پارسی گیم 21 آذر 1400 2 دیدگاه
3,709 بازدید

دانلود بازی Mini Motorways برای کامپیوتر

شبیه‌سازی‌های ساخت‌وساز روزبه‌روز سوژه‌های متنوع‌تری را پوشش می‌دهند و تجربیات جذاب و منحصربه‌فردی را در اختیار ما قرار می‌دهند. امروز می‌توان هر چیزی را در قالب این بازی‌های ویدیویی ساخت و از جان گرفتن آن لذت برد، از شهرهای بزرگ گرفته تا ایستگاه‌های فضایی، باغ‌وحش، شهربازی و… بازی Mini Motorways از استودیو Dinosaur Polo Club یک بازی ساده و مستقل در سبک شبیه‌ساز بوده که ساخت‌وساز زیرساخت‌ها و عناصر متفاوتی از شهر می‌پردازد، عناصری که شاید از چشمان شما کاملاً پنهان باشد.

این بازی تفاوت زیادی با عناوین ساخت‌وساز شهر نداشته اما در آن باید عناصری را مدنظر خود قرار دهید که کمتر در این سبک به آن پرداخته شده است. رسیدگی به بحث ترافیک و زیرساخت‌های آن اصلی‌ترین موضوع بازی Mini Motorways بوده و شما باید با استفاده از هوش و خلاقیت خود، مشکل عبور و مرور و حمل‌ونقل را در شهر حل کنید. ساخت و احداث جاده‌های مختلف و ایجاد تغییرات مناسب در آن‌ها، وظیفه اصلی شما بوده و در صورتی که به‌خوبی از پس آن برآیید، می‌توانید از شهر زنده و پویایی که طراحی کرده‌اید لذت ببرید.

سبک گرافیکی بازی بسیار جذاب بوده و با اشکال ساده و رنگ‌های مختلف، عناصر مختلف شهر را به شما نشان می‌دهد. استفاده از رنگ‌های مختلف تا حدی در دست خودتان است تا بتوانید عناصر را تفکیک کرده و بهتر آن‌ها را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید جاده‌های خود را ارتقا داده و آن‌ها را به بزرگراه‌های وسیع و گسترده‌ای تبدیل کنید. مدیریت ترافیک شاید از چیزی که همیشه فکر می‌کردید سخت‌تر باشد اما در بازی Mini Motorways می‌توانید تجربه مناسب و آموزنده‌ای از آن داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Planet Zoo و Cities Skyline را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mini Motorways با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: 2 GHz or faster processor
Graphics: Shader Model 4.0
DirectX: Version 10
Storage: 350 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Have you ever been stuck in traffic and wished you could do something to fix it?
In Mini Motorways, the city’s traffic problems are in your hands. From the makers of Mini Metro, Mini Motorways is a game about drawing the roads that drive a growing city. Build a road network, one road at a time, to create a bustling metropolis. Redesign your city to keep the traffic flowing, and carefully manage upgrades to meet the changing demands. How long can you keep the cities of the world moving?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    AHT

    مهمان

    سلام و وقت بخیر
    وقتی وارد بازی میشم یه مدت ک بازی میکنم یهویی میندازه بیرون لطفا کمک کنید.
    ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    بازی به شدت جذاب ، مینیمال و اعتیاد آوره …

    پاسخ دهید