دانلود بازی Rune Factory 4 Special برای PC
دانلود بازی Rune Factory 4 Special برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rune Factory 4 Special برای PC

پارسی گیم 19 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,930 بازدید

دانلود بازی Rune Factory 4 Special برای کامپیوتر

ماجراجویی‌های فانتزی یکی از اصلی‌ترین عناصر در بازی‌های نقش‌آفرینی هستند و آن‌ها را بین طرفداران بی‌شمارشان محبوب می‌کنند. شما در قالب این بازی‌های نقش‌آفرینی می‌توانید وارد دنیاهایی وسیع شده و در فعالیت‌های مهیج و ماجراجویی‌های متنوع آن‌ها شرکت کنید. بازی Rune Factory 4 Special از استودیو Marvelous شماره چهارم از سری محبوب Rune Factory بوده که ماجراهای جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را در دنیای فانتزی و گسترده‌اش برای شما آماده کرده است.

شما در این بازی وارد سرزمین زیبای Selphia می‌شوید، سرزمینی که توسط یک اژدهای جادویی و خودتان اداره می‌شود! پس از اینکه شما از آسمان به زمین سقوط می‌کنید، این اژدهای جادویی که Ventuswill نام دارد شما را نجات داده و در عوض می‌خواهد که در حکمرانی این سرزمین به او کمک کنید. زندگی جدیدی مملو از ماجراجویی‌های مهیج و جادویی و اداره شهر و مردم در انتظار شما است.

این بازی ترکیبی از عناصر ساخت‌وساز و شبیه‌سازی را در کنار عناصر نقش‌آفرینی جذاب گرد آورده تا تجربه‌ای بی‌مانند در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید در این بازی کشاورزی کرده، ماهیگیری کنید، غذاهای خوشمزه بپزید و یا تجهیزات و سلاح‌های جدیدی برای خودتان بسازید. بخش دیگری از بازی نیز به ماجراجویی و گشت‌وگذار در دنیای خطرناک و زیبای بازی اختصاص دارد. کاراکتر شما به سلاح‌های زیادی مثل شمشیر، نیزه، چوب‌دستی و جادوهای خطرناک دسترسی دارد. آزادی عمل شما در شخصی‌سازی قابلیت‌ها و تجهیزات کاراکترتان بسیار زیاد است.

بخش داستانی بازی هم جذاب و پرعمق بوده و شامل 13 مرحله سرگرم‌کننده است که توسط دوبله و صداگذاری حرفه‌ای برای شما روایت می‌شود. این شماره از بازی بیشترین محتوا را در قالب این دنیای فانتزی در اختیار شما قرار می‌دهد تا ساعت‌ها بتوانید سرگرم شده و از آن لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tales of Arise و Dragon Quest را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rune Factory 4 Special با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-6400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics HD530
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-9300H
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1650Q
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to Selphia, a region ruled by the Native Dragon Ventuswill…and you!
After falling from the sky and landing on the back of a friendly dragon, the young hero or heroine is invited to live in the local castle and, as a newly designated ruler, begins their life anew while developing the town, exploring nearby dungeons, and cultivating the soil. Start an exciting new life and embark on a grand adventure in this beloved entry in the Rune Factory series!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.