دانلود بازی Chorus برای PC
دانلود بازی Chorus برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Chorus برای PC

پارسی گیم 12 آذر 1400 1 دیدگاه
7,501 بازدید

دانلود بازی Chorus برای کامپیوتر

دنیاهای آینده‌گرایانه و علمی تخیلی، سوژه‌های جذابی برای ساخت فیلم سینمایی، سریال و بازی‌های ویدیویی هستند. سازندگان در چنین سبکی آزادی عمل بیشتری دارند و می‌توانند ایده‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را بدون محدودیت اجرا کنند. تا به امروز بسیاری از بازی‌های موفق در صنعت سرگرمی‌های دیجیتال، در همین سبک علمی تخیلی طراحی شده‌اند. بازی Chorus از استودیو Deep Silver عنوانی جدید و سرگرم‌کننده است که ماجراجویی‌های متعددی را در فضا و کهکشان برای شما آماده کرده تا از آن لذت ببرید. آماده باشید تا در نقش شخصیتی قدرتمند، مبارزاتی را در شرایط بدون جاذبه، سوار بر سفینه فضایی و… تجربه کنید.

در بازی Chorus نقش کاراکتری به اسم Nara را خواهید داشت که یکی از خطرناک‌ترین و ماهرترین جنگجوهای گروهی به اسم Circle است. او به‌تازگی متواری شده و علیه گروه قبلی قرار گرفته است، به‌نوعی Nara دنبال انتقامی خونین از این گروه بوده و شما باید در این مسیر همراهش باشید. او علاوه بر مهارت بالایی که در مبارزات و استفاده از سلاح‌های مختلف دارد، به قدرت‌های ذهنی فوق‌العاده‌ای نیز دسترسی داشته و قابلیت خلبانی پیشرفته‌ترین سفینه‌های فضایی جنگی را نیز دارد. شخصیت منفی داستان که Prophet نام دارد تمام تلاشش را برای جلوگیری از پیشروی شما می‌کند اما با سفر به نقاط مختلف کهکشان و متحد کردن گروه‌ها و ارتش‌های متعدد در کنار خود، برای مقابله با او آماده می‌شوید.

این بازی تجربه تک‌نفره ناب و کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ساعت‌ها در آن سرگرم باشید. علاوه بر کاراکتر Nara، سفینه فضایی او شخصیت کاملی دارد که توسط یک هوش مصنوعی خودمختار و بسیار پیشرفته کنترل می‌شود و در اغلب مراحل بازی باید کنترل سفینه را به‌صورت مستقیم در دست بگیرید. تعامل Nara با سفینه‌اش بخش مهمی از داستان بازی را شکل می‌دهد. ازلحاظ گیم پلی، بخش عمده آن به مبارزات با سفینه‌های فضایی دیگر در میدان بزرگی در فضا خلاصه می‌شود. سرعت گیم پلی بسیار بالا بوده و کنترل سفینه و شلیک کردن با آن لذت بالایی دارد.

با پیشروی در مراحل بازی، به ارتقاها و قابلیت‌های مختلفی برای سفینه فضایی خود دسترسی پیدا خواهید کرد که قدرت‌های ویژه جدیدی به آن اضافه می‌کند. دنیای وسیع بازی هم مملو از مراحل مختلف و رازهای پنهان است که هر کدام را به‌تدریج کشف خواهید کرد. سبک و سیاق تاریک و محزون اتمسفر بازی در کنار عناصر علمی تخیلی فضا و کهکشان، محیطی متفاوت و منحصربه‌فرد را در بازی Chorus شکل داده که مشابهش را در هیچ عنوان دیگری ندیده‌اید. برای از بین بردن گروه بزرگی از سفینه‌های جنگی و کشتی‌های فضایی غول‌پیکر آماده شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Marvel’s Guardians of the Galaxy و Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Chorus با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-2120 | AMD FX-4100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel Iris Xe Graphics | GeForce GTX 750 | Radeon HD 7770
DirectX: Version 12
Storage: 36 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-7350K | AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 | Radeon R9 285
DirectX: Version 12
Storage: 40 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take control of Nara, once the Circle’s deadliest warrior, now their most wanted fugitive, on a quest to destroy the dark cult that created her. Unlock devastating weapons and mind-bending abilities in a true evolution of the space-combat shooter. Along with Forsaken, her sentient starfighter, explore ancient temples, engage in exhilarating zero-g combat, and venture beyond our waking reality.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 31.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    ممنون از سایتتون بابت قرار دادن بازی

    پاسخ دهید