دانلود بازی Dread Templar برای PC
دانلود بازی Dread Templar برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dread Templar برای PC

پارسی گیم 10 آذر 1400 1 دیدگاه
4,923 بازدید

دانلود بازی Dread Templar برای کامپیوتر

سبک شوتر اول‌شخص از زمان ظهورش تا به امروز، یکی از محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی بوده و مخاطبان بسیاری دارد. آغاز مسیر این سبک با عناوین ساده و جذابی مثل Doom و Quake بود که استاندارد جدیدی در آن تعیین کردند. بسیاری از بازی‌های امروز برای ارائه تجربه‌ای نوستالژیک و مشابه با آن دوران، در همان سبک و سیاق توسط سازندگان طراحی می‌شوند. بازی Dread Templar از استودیو T19 Games عنوانی جدید در همین سبک است که ماجراهای اکشن و مهیجی مملو از خون و خونریزی و شلیک‌های سلاح را به خورد شما می‌دهد.

شما نقش عضوی از یک فرقه مذهبی را بازی خواهید کرد که می‌خواهد انتقامش را از موجودات اهریمنی بگیرد. از لحاظ داستانی نباید انتظار چندانی از بازی داشته باشید زیرا تمام تمرکز آن بر گیم پلی جذابش است. این بازی عناصر موفقی از عناوین کلاسیک شوتر اول‌شخص در دهه 90 را با برخی عناصر امروزی تلفیق کرده تا بهترین تجربه را در اختیارتان قرار دهد. تنوع مراحل بسیار بالا بوده و هر کدام مملو از مبارزات اکشن، پازل‌ها و معماهای جذاب و مبارزه با Boss‌ها هستند.

کاراکتر شما به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و تجهیزات عادی و جادویی دسترسی دارد که هر کدام کارایی متفاوتی در مقابل دشمنان دارند. تجهیزات مربوط به نینجاها، انواع سلاح‌های سرد و گرم، سلاح‌های جادویی جهنمی و بسیاری موارد دیگر که شما را به خطرناک‌ترین جنبنده در محیط‌های بازی تبدیل می‌کند. علاوه بر این قابلیت‌های مختلفی در دسترس دارید که بسته به سلیقه و سبک خودتان می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی کرده و در بازی پیشروی کنید. بازی بیش از 10 مدل سلاح دارد که شمشیر کاتانا یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. همچنین مراحل مخفی، معماهای چالش‌برانگیز و گرافیک نوستالژی و سبک قدیمی باعث می‌شود تجربه کاملی از سبک اصیل شوتر اول‌شخص برای خود رقم بزنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Doom Eternal و Bright Memory را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dread Templar با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit
Processor: CPU 2.5+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 560
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 Bit
Processor: CPU 3+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 750 Ti
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Dread Templar is a fast-paced first-person shooter that combines elements from both modern retro shooters and classics from the 90s. You are a Dread Templar seeking his revenge deep in the evil realm. Explore the levels and solve puzzles to find hidden weapons and upgrades. Face hordes of demons and bloodthirsty fiends using ninja equipment, firearms, and infernal weapons that will make YOU the scariest thing in hell. Gain Dread Powers and customize your skills according to your playstyle, as they will help you in your battle against the dark forces.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    شروین

    مهمان

    بازی خوبی بود

    پاسخ دهید