Aliens Fireteam Elite
مبین نعمت‌اللهی

بازی Aliens: Fireteam Elite به‌زودی به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود

مبین نعمت‌اللهی 10 آذر 1400 بدون دیدگاه
220 بازدید

این روزها که سرویس ایکس باکس گیم پس به یکی از پلتفرم‌های جذاب از دید توسعه‌دهندگان و ناشران بدل شده، حسابی میان بازی‌کنندگان بازی‌های کامپیوتری نامی برای خود دست‌و‌پا کرده است. همین‌حال و به نقل از مایکروسافت، سرویس Xbox Game Pass به‌زودی میزبان بازی Aliens: Fireteam Elite خواهد بود.

با آغاز به کار فصل دوم بازی Aliens: Fireteam Elite تا کمتر از 2 هفته‌‌ی دیگر که با عنوان Point Defense شناخته می‌شود، زین‌پس بازی‌کنندگان می‌توانند تنها با داشتن اشتراک سرویس Xbox Game Pass ساعت‌ها به تجربه‌ی کراس‌پلی، میان نسخه‌های رایانه‌شخصی و ایکس باکس مشغول شوند. عنوان Fireteam Elite که در دنیای نمادین و خاطره‌انگیز مجموعه بازی‌های بیگانگان یا همان Aliens جریان دارد، در ماه اوت راه‌اندازی و شما را در قالب نیروهای دریایی سه‌نفره به تقابل با تهدیدی خطرناک تحت‌عنوان Xenomorph می‌فرستد.

همانطور که استودیو Cold Iron پیش‌ از آن اعلام کرده بود، راه‌اندازی و انتشار بازی Aliens: Fireteam Elite تنها نخستین قدم در سیاست‌های چندمنظوره از پشتیبانی از این اثر تیراندازی سوم‌شخص تلقی می‌شود. چرا که بنا بر گفته‌های عوامل توسعه‌دهنده، این بازی از طریق بروزرسانی‌های منظم در سال آینده همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد و با آغاز به کار رسمی فصل دوم، همزمان با اضافه شدن بازی به سرویس ایکس باکس گیم پس در تاریخ 14 دسامبر، انتظار می‌رود که روند رو به رشد بازی‌کنندگان Fireteam Elite همچنان ادامه‌دار باشد.

Aliens Fireteam Elite

میزبانی ایکس باکس از فرازمینی‌ها تا 2 هفته‌ی دیگر

می‌توان گفت که تمامی بازی‌کنندگان می‌توانند تا پایان سال جاری میلادی بدون پرداخت هزینه‌ای اضافی برای محتویات جدید این اثر Co-Op مشتاق و هیجان‌زده باشند. از جمله‌ی این محتویات چندنفره می‌توان به حالت Point Defense در‌ راستای محافظت، تعمیر و نگهداری از نقاط استراتژیک و تقابل با امواج کشنده‌ی بیگانگان اشاره داشت. همین‌حال، یک ویژگی دیگر تحت‌عنوان Lifetime Stats وجود خواهد داشت که سلاح‌ها، سابقه‌ی خدمات، پیوست‌های جدید، ماموریت‌های بعدی و کارت‌های چالش‌برانگیز را همواره به شما یادآور خواهد شد.

در انتها بایستی یادآور شد بازی‌کنندگانی‌ که نسخه‌ی دیلاکس و یا به‌خصوص بازی Aliens: Fireteam Elite را خریداری کرده‌اند، به‌طور رایگان به فصل دوم بسته‌الحاقی Nostromo Salvage با بیش از 25 آیتم انحصاری در تاریخ 14 دسامبر دسترسی خواهند شد. این بسته‌الحاقی به‌طور مجزا با قیمت 9.99 دلار نیز قابل خریداری‌ست.

سرویس Xbox Game Pass با پشتیبانی از 100 بازی‌ویدئویی فرست‌پارتی و مولتی‌پلتفرم با حق‌اشتراک ماهانه 10 دلار عرضه می‌شود. این سرویس با ارائه‌ی نسخه‌ای جامع‌تر از پشتیبانی همزمان در پلتفرم‌های رایانه‌شخصی، ایکس باکس و تلفن‌همراه، در کنار دسترسی به سرویس Xbox Cloud Gaming نسخه‌ی Xbox Game Pass Ultimate را با حق‌اشتراک ماهانه 15 دلار، معادل 11 پوند به بازی‌کنندگان علاقه‌مند ارائه می‌دهد.

شما همچنین در ادامه می‌توانید زیرنویس فارسی بازی Aliens: Fireteam Elite که تمامی دیالوگ‌ها، خط روایی و همچنین منوهای موجود در بازی را شامل می‌شود برای اولین‌بار و به‌طور رایگان از پارسی‌گیم دانلود کنید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.