دانلود بک آپ بازی Antstream Arcade برای PC
دانلود بک آپ بازی Antstream Arcade برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Antstream Arcade برای PC

پارسی گیم 7 آذر 1400 2 دیدگاه
4,360 بازدید

دانلود بازی Antstream Arcade برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Antstream Arcade

دنیای بازی‌های ویدیویی با عناوین آرکید و ساده مسیر خود را آغاز کرده و اکنون به مراتبی رسیده که تفاوت بازی‌های ویدیویی از واقعیت روزبه‌روز کمتر می‌شود؛ اما گاهی لازم است سفری به گذشته داشته باشیم این عناوین نوستالژیک و کلاسیک را دوباره تجربه کنیم تا هم سرگرم شده و هم با تاریخچه این سرگرمی دیجیتال آشنا شویم. بازی Antstream Arcade از استودیو Anstream عنوانی جذاب بوده که بیش از 1000 عنوان قدیمی آرکید را در دل خود جای داده تا تجربه‌ای کامل و نوستالژیک را در اختیارتان قرار دهد.

شما با دانلود و نصب این بازی، می‌توانید در لحظه به بیش از 1000 عنوان جذاب دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها لذت ببرید. تمامی این بازی‌ها برای پلتفرم‌های مختلف در دسترس هستند و می‌توانید آن‌ها را هم در کامپیوتر، سیستم‌عامل لینوکس و مک بوک، اندروید و… تجربه کنید. از جمله بازی‌هایی که در این عنوان وجود دارند می‌توان به Asteroids، Space Invaders Bubble Bobble و… اشاره کرد که بسیاری از آن‌ها از بازی‌های معروف قدیمی و آرکید هستند.

سیستم ثبت رکورد مناسبی برای تمامی بازی‌ها طراحی شده تا بتوانید با استفاده از آن خودتان را محک زده و با سایر دوستان خود به رقابت بپردازید. همچنین چالش‌های اجتماعی مختلفی در دسترس شما قرار می‌گیرد که با شرکت در آن‌ها می‌توانید در کنار سایر بازیکنان امتیازهای خود را مقایسه کرده و در مسابقات هفتگی هم شرکت کنید، مسابقاتی که جوایز جذابی دارد. در مجموع اگر تجربه‌ای نوستالژیک و سرگرم‌کننده از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی می‌خواهید، Antstream Arcade را حتماً امتحان کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Final Exam را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Antstream Arcade با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3
Memory: 2 GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 180MB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 6600 or AMD Ryzen 1600x
Memory: 4 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Over 1000 titles for you to explore! Play timeless games like Space Invaders, Bubble Trouble and Metal Slug. We have all your favorite genres from Shoot’em ups and Fighting to Platform and Adventure games! With our cloud-based platform, there is no need to download any of the games you play on Antstream! We stream it to you at home straight from our servers meaning all you need to do is play!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    این بازی کرک هم داره یا هنوز نیومده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عرفان

      پشتیبانی

      کرک نشده