دانلود بازی Caves of Qud برای PC
دانلود بازی Caves of Qud برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Caves of Qud برای PC

پارسی گیم 6 آذر 1400 بدون دیدگاه
5,550 بازدید

دانلود بازی Caves of Qud برای کامپیوتر

اغلب بازی‌های مستقل منتشرشده در صنعت بازی‌های ویدیویی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و هر کدام در نوع خود سرگرم‌کننده هستند. سازندگان با ارائه نوآوری‌های متعدد و طراحی‌های متفاوت در این بازی‌ها، سعی در جذب مخاطبان دارند. یکی از سبک‌هایی که بسیاری از این بازی‌ها را جذاب می‌کند، سبک Roguelike بوده که خاصیت تکرارپذیری را به گیم پلی می‌بخشد. بازی Caves of Qud از استودیو Freehold Games عنوانی در سبک نقش‌آفرینی بوده که عناصر کلاسیک Roguelike را نیز با آن تلفیق کرده است تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده را در اختیار شما قرار دهد.

داستان بازی را می‌توانید در قالب یک موجود زنده شروع کرده و وارد سرزمین وسیع و جذاب Qud شوید که مملو از ماجراجویی‌های مهیج، داستان‌های ناگفته و رازهای پنهان است. برای ساخت کاراکتر خود می‌توانید بیش از 70 مدل جهش ژنتیکی را با یکدیگر تلفیق کرده و ظاهر و ویژگی‌های منحصربه‌فردی به او ببخشید. همین قسمت ساخت کاراکتر بازی به‌قدری عمیق است که می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خودش کند. می‌توانید به موجود خود بال، شاخ، پنجه و چنگال و بسیاری چیزهای دیگر از این قبیل بدهید، شاید حتی بخواهید او را شبیه به یک هیولای چند سر کنید!

دنیای بازی بسیار وسیع و بزرگ بوده و هر قسمتش به‌صورت تصادفی شکل می‌گیرد. این موضوع باعث می‌شود در طول بازی هرگز گیم پلی برایتان تکراری نشود و همواره چیزهای جدید و غیرمنتظره‌ای را تجربه کنید. گشت‌وگذار و مبارزه با سایر موجودات از دیگر ویژگی‌های اصلی گیم پلی بوده و نژادها و گروه‌های مختلفی در دنیای آن وجود دارند که در 60 فرقه مختلف طبقه‌بندی می‌شوند. فریب گرافیک ساده، پیکسلی و دوبعدی این بازی را نخورید زیرا علاوه بر وسعت بسیار بالای نقشه، ماجراها و داستان‌های مهیج فراوانی در دل آن پنهان شده که برای هر فردی لذت‌بخش است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Noita را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Caves of Qud با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+ or Windows 10
Processor: 1GHz or faster. SSE2 instruction set support.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Graphics card: DX10, DX11, DX12 capable
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Caves of Qud is a science fantasy roguelike epic steeped in retrofuturism, deep simulation, and swathes of sentient plants. Come inhabit an exotic world and chisel through layers of thousand-year-old civilizations. Decide: is it a dying earth, or is it on the verge of rebirth?
Play the role of a mutant indigenous to the salt-spangled dunes and jungles of Qud, or play a pure-strain descendant from one of the few remaining eco-domes—the toxic arboreta of Ekuemekiyye, the Holy City; the ice-sheathed arcology of Ibul; or the crustal mortars of Yawningmoon.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.