دانلود بازی CountryBalls Heroes برای PC
دانلود بازی CountryBalls Heroes برای PC پارسی گیم

دانلود بازی CountryBalls Heroes برای PC

پارسی گیم 2 آذر 1400 بدون دیدگاه
3,843 بازدید

دانلود بازی CountryBalls Heroes برای کامپیوتر

یکی از موجودات جذابی که در صنعت بازی‌های ویدیویی پا به عرصه وجود گذاشت، توپ‌های بامزه‌ای به اسم CountryBalls هستند که به‌عنوان شخصیت‌هایی فانتزی شناخته می‌شوند. هرکدام از این توپ‌ها نژاد و شخصیت منحصربه‌فردی داشته و ماجراهای خودشان را دنبال می‌کنند. بازی CountryBalls Heroes از استودیو Innominate Games عنوانی جدید با محوریت این موجودات بوده که در سبک تاکتیکی و استراتژیک طراحی شده است و ماجراهای جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را در دنیای فانتزی آن‌ها به خورد شما خواهد داد.

گیم پلی بازی در سبک استراتژیک بوده و در هر نوبت باید حرکت دادن نیروها، حمله و دفاع آن‌ها را خودتان تعیین کنید. شما ابتدا باید ارتش خود از CountryBall‌ها را تشکیل داده و در کنار نیروهای عادی و قهرمان‌ها وارد نبرد شوید. قابلیت ارتقا، پیدا کردن آیتم‌های قدرتمند و توسعه ارتش از دیگر ویژگی‌هایی است که عمق بیشتری به گیم پلی این بازی بخشیده است. آیا می‌توانید به بقیه ثابت کنید که قدرتمندترین نژاد CountryBalls را در اختیار دارید؟

بخش دیگری از بازی به ساخت‌وساز و توسعه نژادی که کنترل می‌کنید اختصاص دارد. شما باید شهر را گسترش داده، نیروهای تحت کنترل خود را آموزش دهید و نقاط ضعف و قدرت هرکدام را یاد بگیرید. تنوع نژاد‌ها و نوع ظاهر CountryBall‌ها هم بسیار بالا بوده و در نوع خودش سرگرم‌کننده است. بیش از 90 مدل نیروی منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد و 30 قهرمان قدرتمند نیز برای هدایت آن‌ها طراحی شده‌اند. بخش داستانی بازی مملو از مراحل سرگرم‌کننده بوده و لحظات خنده‌دار و لذت‌بخش زیادی را برای شما رقم خواهد زد. با تجربه بازی CountryBalls Heroes وارد دنیایی متفاوت و کارتونی خواهید شد که علاوه بر داشتن عناصر قوی طنز، تفکر و تاکتیک شما را هم به چالش خواهد کشاند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Civilization VI و Humankind را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی CountryBalls Heroes با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 Mb
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: 3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1024 Mb
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

CountryBalls Heroes is a game where you get to play as your favorite Countryball. Become a legend by leading massive armies.
The fate of the world, vodka, mems, is at stake and only you can stand up against big evil. At all costs, supplies of vodka have to be secured. Dominate your opponents in the intensive turn-based strategy game. Assemble your army, build overwhelming cities, raise and upgrade your heroes, gather powerful artifacts, and prove that your Countryball is the most powerful among the others.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.