دانلود بازی Hot Brass برای PC
دانلود بازی Hot Brass برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hot Brass برای PC

پارسی گیم 25 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,114 بازدید

دانلود بازی Hot Brass برای کامپیوتر

یکی از ماهرترین و پیشرفته‌ترین نیروهای پلیس در سطح دنیا، پلیس ویژه SWAT بوده که تبحر خاصی در استفاده از تاکتیک‌های حرفه‌ای و انجام مأموریت‌های خطرناک دارد، مأموریت‌هایی که شاید هیچ نیروی امنیتی دیگری از پس آن‌ها برنیاید. تا به امروز بازی‌های زیادی با محوریت این پلیس ویژه ساخته شده‌اند و هرکدام در سبک خود سرگرم‌کننده هستند. بازی Hot Brass از استودیو Walk with Kings عنوانی جدید بوده که در آن باید برای نجات جان افراد بی‌گناه و مبارزه با تبهکاران، عازم مأموریت‌های پرمخاطره‌ای شوید.

سبک و سیاق طراحی بازی بسیار شبیه به بازی شطرنج است. نیروهای تحت کنترل شما به‌جای انسان، نماد سلاح و تجهیزاتشان هستند که قابلیت و قدرت تهاجمی هرکدام را دائم به شما نشان می‌دهد. مأموریت‌ها در این بازی بسیار سخت و چالش‌برانگیز طراحی شده‌اند تا تمام تلاش و هوش شما را به‌عنوان بازیکن به کار گرفته و لحظات سرگرم‌کننده برایتان رقم بزند. استفاده درست از تاکتیک‌ها و تجهیزات کلید اصلی برای موفقیت است.

زاویه دوربین بازی دید از بالا بوده و اطلاعات خوبی را از تمام محیط در اختیار شما قرار می‌دهد. تنوع مأموریت‌ها باعث می‌شوند هر بار با یک خطر جدید روبه‌رو شوید. گاهی باید گروگان‌ها را نجات دهید، گاهی جلوی یک بمب‌گذاری را گرفته و گاهی هم نگذارید بانک و جواهرفروشی‌ها توسط سارقان تخلیه شوند. برای پیروزی باید از تمامی تجهیزات خود و همچنین تاکتیک‌های حرکتی به‌موقع و مناسب استفاده کنید. راه‌های متعددی برای ورود به محوطه مأموریت وجود دارد و نحوه پیشروی نیروها کاملاً به فرمان‌های خودتان وابسته است.

هر سناریو را می‌توانید در زمانی محدود انجام دهید تا چالش بیشتری پیش پای شما قرار بگیرد. بازی از قابلیت Co-op نیز پشتیبانی کرده و بسیار روان اجرا می‌شود و به دلیل تنوع مراحل و گیم پلی‌اش، می‌تواند مدت‌ها شما را در کنار دوستان خود سرگرم نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pay Day 2 و Police Stories را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hot Brass با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Dedicated graphics card
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

When SWAT gets the call, everything else has failed. Experience the high-risk world of the elite SWAT operator.
The job is tense, and every split-second decision has consequences. From infiltration to de-escalation: keen awareness, expert tactics and a strategic use of equipment are key to becoming a master of tactical strategy.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.