دانلود بازی Gigapocalypse برای PC
دانلود بازی Gigapocalypse برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gigapocalypse برای PC

پارسی گیم 25 آبان 1400 بدون دیدگاه
949 بازدید

دانلود بازی Gigapocalypse برای کامپیوتر

در بسیاری از بازی‌های ویدیویی هدف اصلی مبارزه با هیولاها و موجودات غول‌پیکری بوده که قدرت زیادی دارند و همکاری تعداد زیادی از انسان‌ها را در کنار یکدیگر برای شکست دادن آن‌ها می‌طلبد؛ اما اکثر ما در دوران کودکی به ایجاد هرج‌ومرج و تخریب علاقه داشتیم و از اینکه خودمان نقش این هیولاها را بازی کنیم، لذت می‌بردیم. بازی Gigapocalypse از استودیو Goody Gameworks عنوانی جدید در سبک اکشن و آرکید بوده که به شما اجازه می‌دهد در نقش این موجودات غول‌پیکر و عظیم‌الجثه، هرج‌ومرج ایجاد کنید و از آن لذت ببرید.

این بازی تجربه‌ای مشابه با خاطرات شیرین دوران کودکی در اختیار شما قرار می‌دهد، زمانی که احساس می‌کردید قدرتمند هستید و هیچ‌چیزی نمی‌تواند جلودار شما باشد. هیولاهای موجود در بازی Giga نام دارند که از فیلم‌هایی مانند گودزیلا و کینگ کونگ در طراحی آن‌ها الهام گرفته شده است. هر کدام از این موجودات ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی داشته و به‌مرور با جهش‌های ژنتیکی، قدرتمندتر هم می‌شوند. حال پس از انتخاب هیولای موردعلاقه خود، باید هرج‌ومرج را آغاز کنید!

ازلحاظ گیم پلی، بازی مانند یک عنوان کلاسیک دوبعدی اکشن با گرافیک پیکسلی است. شما در نقش این هیولاها به شهرهای بزرگ انسان‌ها حمله کرده و هر چیزی که سر راهتان قرار بگیرد را نابود خواهید کرد؛ اما در این ماجراجویی کار شما ساده نخواهد بود زیرا انسان‌ها تمام تلاش خود را برای از بین بردنتان به کار خواهند گرفت و با متحدشدن، ارتش بزرگی را روانه شما می‌کنند. دشمنان شما سربازها، جادوگران و ربات‌های پیشرفته بوده و همچنین مبارزه با Boss‌ها نیز در مراحل در انتظارتان خواهد بود.

بازی 6 مرحله مختلف و طولانی داشته که هر کدام در شهری متفاوت جریان خواهد داشت. شما می‌توانید از بین 9 هیولای مختلف یکی را انتخاب کرده و ماجراجویی خودتان را آغاز کنید. تمامی مراحل دشمنانی منحصربه‌فرد داشته و هیولای شما با پیشروی و کشتن دشمنان، قدرتمندتر می‌شود و به قابلیت‌های جدید دست پیدا می‌کند. کنترل بازی نیز بسیار ساده بوده و به‌سرعت درگیر هیجان بی‌حدومرزش خواهید شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Sonic Mania را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gigapocalypse با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP 1
Processor: Dual Core 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Internet connection only required for Highscores function, game are fully playable without internet connection.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP 1
Processor: Dual Core 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Internet connection only required for Highscores function, game are fully playable without internet connection.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

As a little kid, picking up your dragon toys, spewing fire, feels powerful and destroying everything is one of the best childhood memories for many of us. Now you become that giant monster in Gigapocalypse, a 2D pixel art destruction game, inspired by classical Kaijū movies such as “Godzilla” and “King Kong” and the game classic “Rampage”. Gigapocalypse features a selection of different “Gigas” from the Prehistoric era, the uncharted outer space and the forgotten history. Each with unique skills, mutations and manifold skins that can be unlocked with level ups.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.